ik word gek ...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1984, Oct 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik ben echt bek af ik ben zo moe het is niet normaal meer... Kyano is nu al 3 nachten achter elkaar om half drie wakker en gaat dan pas weer om 4 uur slapen.. :( .. hij is nu 7 maanden en heb dit nog nooit mee gemaakt zou dit nou komen doordat die klok een uur terug is gegaan? en o ja ben ik dan de enige of zijn er met mij? hij wil ook de hele tijd maar bij ons zitten en hangen, dan is hij stil, hij huilt namelijk veel de laatste dagen....hij is trouwens eenbeetje verkouden maar heeft geen koorts ofzo...

ik lig nu half dood op de bank met me laptop en die kleine in me armen dit bericht te typen.... :cry:

iemand tips voor de nacht?

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    het lijkt wel op een sprongetje
    weet niet of er momenteel een sprongetje is
    merk er niet veel van

maar het kan idd ook komen doordat de tijd terug is gegaan

3. trotsemama

trotsemama Actief lid

Sep 9, 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Denk dat het met de klok te maken heeft.
    Mijn dochtertje slaap gelukkig wel in de nacht van 20:00 tot 09:00 maar sinds de klok terug is gegaan slaapt ze van 19:00 tot 08:00.
    Ze komt een uurtje eerder, maar gaat wel een uur eerder slapen.
    Ik hoop da het ophoudt voor je, zodat je weer lekker kunt slapen.

Groetjes

4. chantal1984

ja inderdaad miss is het wel een sprongetje ik zal straks is in me boek lezen, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht... hoop ook dat hij snel weer wel gaat slapen... zucht....

5. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Kan met je meepraten , Sara is een ontzettend slechte slaapster ... Ik kan er de klok op gelijk zetten dat ze rond 2 uur wakker word , ik geef haar dan gewoon de fles en als ze weer slaapt leg ik haar terug , en ik moet zeggen dat het wel werkt , ze slaapt sneller in dan dat ik niets doe .... ik kan de keren dat ze doorgeslapen heeft van sávonds tot s'morgens op 2 handen tellen .... succes ermee ..

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Misschien een tandje wat doorkomt?
    Wij hadden dat van de week en die week ervoor, maar dan overdag...gewoon niet meer slapen hoogstens 2x 45 minuten...
    nu is zijn tandje door en slaapt hij weer overdag (hoewel de 2e volgens mij ook doorkomt..:))

7. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik weet hoe je je voelt nu maar hopen dat hij vannacht slaapt!
    wij hebben dit met civan een tijdje geleden ook gehad een week lang :(

8. chantal1984

tandje zou ook best kkunnen hij heeft namelijk nog niets... nou ik ga zo maar naar bed dan kan ik een beetje voorslapen... ;)
    thanx voor de reacties

9. Mamariek

Mamariek Actief lid

Aug 6, 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Hier sinds zondagavond ook een drama. Wij waren voor het eerst weg (allebei aan het werk) en mijn ouders pasten op. Maar Ib is al een tijdje verkouden en krijgt een mega-boventand, maar heeft dus die avond van 11 tot half 1 gehuild en wakker geweest. Daarna nog een keer in de nacht omdat hij honger had. En dat na maanden een ritme te hebben gehad. Denk zelf niet dat het door de klok komt, maar het ritme is totaal weg. Zal de tand wel zijn, of een sprong maar ik hoop ook hier dat het weer een beetje normaal wordt. Mijn vent is wel bekaf van het alleen opvangen, dus ik denk dat ik vannacht aan de beurt ben (alsof ik lekker geslapen heb in de wetenschap dat mijn kleine man zich niet lekker voelt) maar ik heb het er graag voor over. Dus Chantal misschien komen we elkaar nog tegen vannacht :D

10. Niet meer actief

hier is het sinds 2 dagen ook drama 's nachts.

Ik denk zelf tanden en het feit dat ze nu goed kan kruipen en staan.

Dus ze wil alleen maar kruipen, lijkt haast wel dwangmatig. Iedere wakkere minuut. 's nachts ook. dan slaapt ze 15 minuten en dan kan ze er weer een half uur tegen en dan huilt ze weer en dan slaapt ze weer. Knettergek word je ervan...

Ik ben voor babyslaappillen!
    (dit is een grapje. trouwens)

11. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Chenoa heeft het nu ook al anderhalve week. :( Ik dacht idd ook een sprongetje totdat ik zag dat haar eerste kies aan het doorkomen is. Ik hoop dus dat dat het is, want ik ben ook aan het einde van mijn latijn.. Ben ook nog eens ongesteld en mijn geduld is ver te zoeken...
    Mocht vannacht trouwens wel heerlijk slapen, ze is niet wakker geworden. ;)

12. chantal1984

Hey meiden, gelukkig vannacht goed geslapen, Kyano is niet wakker geworden, gisteren avond was het wel een drama want hij heeft alleen maar gehuild, zo ken ik mijn kindje echt niet hij heeft nog nooit zo gehuild :'( .. maar ik denk dat het zijn tandjes zijn want telkens als hij zo zit te huilen pakt hij iets ( z'n vingers, knuffels ) en gaat daar dan keihard op bijten, maar het gekke is dat ik helemaal nog niets zie in zijn mondje, kan dit dan nog lang duren? ben wel blij dat hij gewoon heeft geslapen, ben al iets bij gekomen maar nog niet helemaal..

13. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hey chantal...
    het klinkt zoooo bekend, ik weet wel zeker dat het zijn tandjes zijn:):)
    wij hadden echt precies hetzelfde...
    ik zag maar niks in zijn mondje en maar voelen ja heel klein beetje verdikt maar niet echt heel opvallend...
    twee weekjes later kwam het puntje door, die dag had hij nog ff piijn, wat dentinox gesmeerd en 2 daagjes later was het al niet meer nodig...
    tip; koop dentinox , en smeren:) als het goed is werkt het direct!

14. chantal1984

Oke dan ! Bedankt voor de tip.. ga dit zometeen gelijk halen... :D

15. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    suc6...en dan weet je ookmeteen of t een aankmende tand is...! bern benieuwd!

Share This Page