Loswringen uit 3 punts gordel autostoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Veraenroy, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Jelina wringt zich keer op keer los uit haar 3-punts gordel van de auto stoel. Hij zit echt heel strak, maar toch weet ze het keer op keer voor elkaar te krijgen om er uit te komen. Vanmorgen ben ik 4x moeten stoppen om haar weer terug te doen met haar armpjes.

Hebben jullie dit ook, en wat kan ik hier aan doen?

2. baard

baard Actief lid

9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    nou ook toevallig, marissa is nog geen jaar maar krijgt zich zelf ook al los.
    wij hebben de maxi cosi tobi met 5 punts gordel.
    hij zit dan echt strak genoeg maar ze krijgt het toch voor elkaar.

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Anne heeft het ook 1 keer gedaan. Ben bang dat ze het vaker zal gaan doen.

Ze begrijpt nog niet dat het gevaarlijk kan zijn.

Wat je er aan kan doen. mmmmm geen idee eigenlijk.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb laatst van mijn nicht uit Amerika een clip toegestuurd gekregen, die moet je vastmaken aan de gordels zodat je kindje er niet tussenuit kan. Ze was stomverbaasd dat wij zulke dingen hier niet gebruiken. Ik weet niet of je het ergens kan bestellen maar dit is degene die ik heb: http://www.babysupermall.com/main/produ ... 10119.html

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Als je op Maxi cosi tobi gaat zoeken, zie je dat het een veelvoorkomende klacht is. Misschien de klantenservice bellen van Maxi cosi of van welk merk het is.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Dat is vervelend, hier nog eentje die het voor elkaar krijgt. Soms moet ik ook wel 5 keer stoppen om haar weer in de gordels te krijgen.

Ik zeg consequent iedere keer weer streng "nee!", om vervolgens haar armpjes weer terug te doen. Ze weet inmiddels donders goed dat het niet mag, want ik zie aan haar wanneer "het" gaat doen... :) Ze kijkt me namelijk aan met een bepaalde blik. Het is voor haar een spelletje geworden. Maar de volhouder wint....

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ja, die blik ken ik maar al te goed. Hier nog zo eentje.
    Ook nog iets wat ze nu constant doet. Rechtop gaan staan in het winkelwagentje. grrr gek wordt ik er van. Als ik haar dan streng toespreek en weer terug zet, kijkt ze me aan met een stalen gezicht en gaat weer recht staan...

Hoezo uittesten.

8. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    hahaha dacht dat die kleine van mij de enige was :) Meer boefjes in het land dus! Doodeng he? Bij mij doet hij het ook in het fietsstoeltje... Ik ben ook nog steeds op zoek naar de ultieme oplossing!

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven doet het ook hoor, maar meestal alleen als hij het zat is.
    De laatste keer zei ik doe je armpjes een terug anders doen we boem.En hij luisterde ook nog ;)
    Misschien afleiden met een boekje of speeltje?

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Mijn oudste dochter deed dat ook, heel herkenbaar.
    Ik heb haar op een gegeven moment verteld dat er overal politie rondrijdt en als ze het zien dat ze geen gordels om heeft....'oei oei, nou dan komt een politieman, die laat ons stoppen en die geeft ons dan een boete!'
    'Wat is boete?' was dan de vraag. Ik uitgelegd dat het centjes waren die je moest betalen of misschien wel, als je heeeel stout bent, dat je mee moet naar het bureau.

Dat verhaal maakte zo'n indruk dat ze het nooit meer gedaan heeft. Sterker nog, tot op de dag van vandaag (ze is nu 4 jaar) roept ze tegen ons als we wegrijden: Gordel vast! Anders krijgen we een boete! :)

11. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Sem doet hetzelfde maar in de kinderstoel. Ik durf hem echt niet alleen te laten. Stel dat hij eruit klettert!

12. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja wij hebben het dus ook in de Tobi!

Hoe strak je dat ding ook doet hij krijgt het toch voorelkaar!
    Heel irritant en eng vind ik het.

Deel Deze Pagina