Niet meer durven testen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Caithlin79, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Bij de gewone testen dingen werkte het bij mij ook prima, maar bij die CB test dus niet, dus nu durf ik dat niet meer te doen :(
    *zucht* ik denk dat ik maar gewoon moet doorbijten en pas morgenochtend weer moet gaan testen, en dan idd toch maar weer in een potje.. want dat ben ik tenminste gewend.

Zou het kunnen dat de test negatief is, ook al voel je ontzettend veel kwaaltjes en al in de 7e week zit? :(

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Oh heb net ff op de site van CB gelezen en als je de urine in een potje opvangt moet je de test er ipv 5 sec maar liefst 20 sec inhouden.
    En ik heb hem er dus maar 5 seconden ingehouden!! Dat zou verklaren waarom ik een ongeldige test heb.

Pfffff..... ik wou dat ik slim geweest was en het gewoon bij die 2 testen van 3 weken geleden gehouden had :rolleyes:

3. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    Niet raar bedoeld Gulay maar er zijn mensen die meerdere bevestiging nodig hebben, Wat ik vrij normaal vind want het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend.

en Caithlin meisje succes he hihi..

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Hahaha ik moet om je lachen terwijl het voor jou helemaal niet leuk is. :)
    Er is vast niets aan de hand joh!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja ik had al zo'n gevoel dat meerderen hier me aan het uitlachen zijn ;) Geeft niks hoor, verstandelijk gezien weet ik ook wel dat ik me verschrikkelijk aan het aanstellen ben haha.

Nou die paar druppels in de predictor geven een heel vaag testresultaatje aan, zelfs het controlevenstertje is niet volledig gekleurd, maar toch is er een beginnetje van een rondje te zien in het testvenstertje.
    Ik neem aan dat daar uberhaupt niks komt als het nega zou zijn?

Dus ben alweer wat geruster, morgenochtend gewoon de laatste doen en dan maar hopen op een vette stip ;)

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ja...eehhh? Ok? Ik zeg toch ook niet dat het abnormaal is :)

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Gulay was gewoon verstandig :D (ik wou dat ik dat ook was ;))

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Zie je wel, die test is zelfs positief met zo weinig urine, je bent gewoon zwanger hoor!
    Morgen gewoon een pot lekker tot aan de rand toe volzeiken!!!! :x :D

(en ik lach je niet uit hoor, ik weet maar al te goed wat die zenuwen met je kunnen doen ;) )

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Hihi je mag me best uitlachen hoor, dat zet me ook wel weer ff met m'n beide benen op de grond ;)

Maarre, net getest...... dikke vette donkerroze stip hoor :D Gelukkig maar!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou nogmaals gefeliciteerd dan maar!!!!!!

O enne, 1 troost ;) de onzekerheid blijft volgens mij tot je je kindje vast houd.
    Ik kijk nu uit naar de 1e echo (als we hartje maar kunnen horen) en het moment van 12 weken.....
    Dan naar de 20 echo (als alles er maar aan zit).....
    Dan doen wij nog een nekplooimeting (als er maar geen vergrote kans is)...
    Dan de 28 weken (enigzins levensvatbaar).......
    Dan uitkijken naar je verlof..........
    Dan nog bevallen..........

En dan zijn er vrouwen die dit 5,6,7........keer doen????

Hahahaha!! Ik vind het zo grappig dat ik zoveel vrouwen ken die controlfreaks zijn en juist tijdens een zwangerschap is dat een eigenschap waar je helemaal niets aan hebt! ;)

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goh, herkenbaar hoor! Ik 'durfde' ook niet te testen, bang dat ik van mijn roze wolk gegooid zou worden ;)
    Ik heb uiteindelijk ook in totaal 3 keer getest, want stel nou dat die test net niet goed is, of kapot is....

En voor wat betreft de CB: volgens mij staat er op de verpakking dat je 'm 5 seconden in de urinestraal moet houden, of 5 seconden in de opgevangen urine moet houden. 5 seconden zou dus altijd genoeg moeten zijn...
    Nou ja, succes.....hopelijk lukt het je morgenochtend!!

12. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    hihi dat klopt MiniUs maar in de gebruiksaanwijzing van CB staat wanneer je het in een potje doet je de staaf van 15 tot 20 seconden er in moet houden en gewoon straal 5 dus waarom weet ik ook niet..

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Idd in een potje 20 sec erin houden! En ik had dus maar 5 sec gedaan wat veel te kort was ;)

Maar het is al gelukt hoor! Zie album, dikke donkere stip :D

14. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    haha ik heb hem gezien mooi meid heb er ook een berichtje achtergelaten moet je maar ff lezen mooi om te zien he...

Liefs mij

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Hihi thnx, en idd ik kan er nu toch echt niet meer omheen he :)

16. Janna19

Janna19 Actief lid

May 16, 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    neej hihi je zal er nu aan moeten geloven meid, maar kan me best voorstellen dat het nog zo onwerkelijk is, ik heb sinds nu pas dat ik besef shit ik word mama haha erg he hihi..

Share This Page