Niet meer durven testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by MaudvanL, Aug 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij is het heel vaag mijn cyclus, om het half jaar draait me cyclus ineens en dit is nu de 4de keer, maar in de tussentijd vind ik mijn eisprong makkelijk ik heb gewoon een vreemd lichaam denk ik hihihiihi. Soms een dag eerder of later maar ik hoef niet zo lang te wachten.

Die laaste ovu test ziet er inderdaad posetief uit wat vreemd. Ik heb nog nooit een valse posetieve ovu test gehad.Meschien is tempen wat voor je dat je het dan wat makkelijker kan vinden. weet het ook niet hoor meid denk ff met je mee.

Vind het echt vervelend voor je meid, je lichaam houdt je ook zo voor de gek bah bah maar die test moet posetief zijn lijkt mij ik heb ook altijd zulke testen. Hou me op de hoogte meid of je mag me ook pbje sturen meid :). hoop voor je dat je eisprong kan vinden en dat die ovu testen je niet voor de gek houden.

xxx

2. Felice88

Felice88 Actief lid

Feb 2, 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Wat raar dat je cyclus van die rare sprongen maakt...maar wel heel fijn dat je toch je eisprong weet op te speuren, weet je in ieder geval wanneer de kans wat groter is ;)

Ik denk dat ik het deze week nog even aankijk en dan gewoon de ha eens ga bellen om te vragen wat zij denkt van de positieve ovutest enzo.....

Hopelijk zijn we allebei snel zwanger :D!

3. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar ga ik ook voor dat we allemaal snel zwanger zijn dat we allemaal een wondertje in onze buik mogen voelen groeien. meid succes en laat me weten als je bij HA bent geweest en wat ze gezegd hebben, succes

xx

4. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

Feb 3, 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Heel herkenbaar!
    Zit inmiddels in de 7de ronde.

5. ik29

ik29 Actief lid

May 27, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja je word er soms moedeloos van het wachten wanner je een keer een posetieve test hebt, ik zit in ronde 28 maar er komt een keer een mooie test ook voor mij dus ook voor jullie ik geloof erin succes meiden ik zit op de wachtbank hihihi

6. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

Aug 22, 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog iemand die niet durft testen. Ik weet niet eens zeker of ik een eisprong heb gehad (zie mijn topic eisprong?). Ik denk steeds ik wacht nog wel even....

Share This Page