Clomid en menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Xavv, 15 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Dit is de tweede maand dat ik Clomid 50ml ga gebruiken. Gisteren is mijn menstruatie begonnen en moet CD3 starten met Clomid.. Nu verlies is erg weinig bloed en lijkt het of ik nu (CD2) alweer klaar ben met menstrueren.. ik verlies bijna geen bloed meer.. vorige maand verloor ik ook weinig maar wel meer als deze maand.. ook was ik toen naar een lange tijd pas weer ongesteld.. zijn er meer mensen die tijdens het gebruik van Clomid minder menstrueren?? Uit bloeduitslagen van deze maand kwam naar voeren dat ik eigenlijk Clomid 100ml moet hebben maar ivm de zomerstop kan deze niet gegeven worden omdat er ook echo's gemaakt moeten worden..

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij Clomid-gebruik is het soms zo dat het baarmoederslijmvlies te dun blijft. Is dat dun, dan valt er ook weinig af te stoten tijdens je menstruatie. Het kan ook zijn dat je geen/geen goede eisprong hebt gehad en dan heb je ook weinig bloedverlies.

Ik zou gewoon op cyclusdag 3 met de Clomid beginnen, als je wel duidelijk bloedverlies hebt gehad.

3. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Ik heb in totaal 5 rondes gehad met clomid en de 2x dat het bij mij echt veel minder was kwam omdat ik zwanger bleek te zijn. De eerste keer werd toen een ma met bijna 10 weken en de 2de keer ligt nu in mijn armen van bijna 3 maanden :)

Mijn advies voordat je echt weer met clomid start zou dan ook zijn om even zeker te weten en te checken dat je niet zwanger bent!

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik menstrueer met Clomid ook maar anderhalve dag. Weet door middel van de metingen dat mijn baarmoederslijmvlies wat aan de dunne kant is, maar ook weer niet zo dun dat het een zwangerschap in de weg kan staan. (5mm tot 6 mm).
    Dus ja, voor mij herkenbaar.

5. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Door het bloedonderzoek weet ik idd ook dat ik geen goede eisprong heb, vandaar ook de 100ml Clomid volgende maand.. zelf ben ik ook zwanger geweest na het verliezen van bloed maar dit werd een bbz. Mijn vriend vroeg ik al of ik zeker wist dat ik wel echt een ongesteldheid had. Dit weet ik bijna zeker aangezien het bloedverlies deze keer heel anders is dan tijdens mijn bbz.

Deel Deze Pagina