Niet meer geldig na 10 minuten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bloemetje26, 9 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Hoi meiden, vorige weekend heb ik mijn eisprong gehad en nu heb ik sinds woensdag wat verschijnselen die ik ook bij mijn eerste zwangerschappen had. Heb daarom vanmorgen een vroege test van clearblue gedaan (I know beetje vroeg om te testen). Nu zag ik na 3 minuten niet echt wat maar na een half uur ziet de test er zo uit en zie ik een streep. Wat normaal zwanger zou berekenen. Nu zeggen ze dat je na 10 minuten het resultaat niet meer af moet lezen, maar ik vroeg me toch af of jullie dit wel eens hebben gehad? En was je toen zwanger of juist niet? Bedankt alvast!

Bijgevoegde bestanden:

2. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik ben niet bekend met deze testen. Zou even een nieuwe doen. (Zie het streepje overigens wel duidelijk .)

3. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik vind het voor een indroger wel heel duidelijk en blauw. Maar voor 7dpo is hij eigenlijk te donker denk ik.. even een paar dagen geduld en nogmaals testen. Moeilijk, i know!

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Deze is idd negatief omdat hij ver buiten afleestijd verscheen.
    Daarbij op 3-4 dpo al zw klachten van hcg is echt onmogelijk.
    Dan is het namelijk nog niet eens ingenesteld ;).
    Je klachten vanaf woensdag komen dus van progesteron en niet van een zwangerschap ;)

Hoe ben je achter je eisprong gekomen (ovu testen? Wanneer was deze posotief).

5. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Nooit met deze testen getest maar wel een streep gehad na afleestijd oo amdere testen en dat was bij mij negatief. Het is inderdaad nog te vroeg, een bevrucht eitje nesteld pas 6 tot 12 dagen na de eisprong in. Ben ook benieuwd hoe je je eisprong hebt gevonden

6. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Ben benieuwd!

7. Lesa

Lesa Niet meer actief

Niet bekend mee,maar vindt hem wel duidelijk.

Deel Deze Pagina