Hallo allemaal, De eerste ronde om zwanger te worden zit erop en ik ben ook inderdaad zwanger. Ik zou nu 4,5 weken moeten zijn maar ik schrik van de test. Met mijn zoontje had ik pas met 7 weken een knaltest.. Is dit normaal? De clearblue test geeft ook al 3+ aan.
Dat is zeker een mooie test! Bij mij verschilde het ook per zwangerschap. Waar ik bij de ene knaller had met 3.5 weken had ik bij de anderen pas een knaller op 5 weken. Maar super gefeliciteerd !
Gefeliciteerd, die is duidelijk! Ik had zo’n streepje (en een 3+ op de CB) ook met een kleine 5 weken, dus kan best!
Ik had ook een knaller op 4+3 waarbij de teststreep zelfs duidelijker was dan de controlestreep (zie avatar) Maar natuurlijk gefeliciteerd!! Heb je trouwens ovulatietesten gedaan? Wellicht was je eisprong wat eerder en ben je wat langer zwanger dan je denkt.
Nee geen ovulatietesten gedaan maar dan had mijn ovulatie vlak na mijn menstruatie moeten zijn.. Beetje gek idee gewoon haha
Kan prima hoor! Ik had ook 3+ met een kleine 5 weken zwangerschap. En ook een duidelijke streep. Even de eerste echo afwachten, dan weet je het zeker. Gefeliciteerd in elk geval!
Waarom? Je kan prima een knaller hebben zonder zwanger te zijn van een meerling. In de meeste gevallen zegt het niets hoe donker je test is.
Je kan ook je ei op cd 11 hebben gehad. Dan ben je 3 dagen verder dan je nu denkt en dus over de 5 weken heen
Ja hoor heel normaal de action testen kunnen mooi van je scherm knallen hier ook op 18 dpo een ontzettende knaller Gefeliciteerd en wat fijn om een keer een verhaal weer te lezen waar het zo snel al raak was
Nou nou relaxed. Ik heb zo'n gevoel daarom zeg ik denk ik. Als ik hier wetenschappelijk van overtuigd was geweest had ik gezegd dat ik zeker weet dat het er 2 zijn. Maar helaas. Niet wetenschappelijk onderlegd en niet helderziend. Ik denk het dus gewoon