Niet meer in bad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door speentje2012, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    hallo,
    hebben jullie misschien wat tips voor mijn.
    mijn dochter vond het altijd heerlijk om in bad te gaan.

vorige week zat ze ook lekker in bad en ineens raakte ze helemaal in paniek. en wilde er uit

er is echt helemaal niks gebeurt geen water in het oogje ofzo en het water was op de goede temperatuur.

een dag later heb ik gewoon weer geprobeerd om haar in bad te doen maar raakte weer helemaal in paniek.

die dag daarna heb ik samen onder de douche geprobeerd maar helaas dat werkt ook niet.

zelfs met een handje onder de kraan raakt ze in paniek.

weet iemand wat ik hieraan kan doen, hoe ik het kan verhelpen en wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn.

ze vond het tot vorige week altijd heerlijk om in bad te gaan.

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, niks gebeurd maar ze wil niet meer. We doen t nu af en toe nog wel, omdat ze toch schoon moet, maar 1 keer per 2 weken ofzo de rest soppen we :D hopelijk gaat t van de zomer in t badje buiten weer wat beter!

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    ik doe nu 2 dagen wassen met een washandje en dan de dag daarna weer het bad proberen. helaas tot nu toe zonder succes

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    En samen in bad met leuke speeltjes ?

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Is hier ook een korte fase geweest. Samen in bad proberen en speeltjes. Inmiddels vind ze het gelukkig weer zo leuk dat ze zelf naar de badkamer rent! Dus komt vast weer goed.

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36

Deel Deze Pagina