Niet meer in badje..wat dan...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wijffie75, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier een aquasit gebruikt, dochterlief kon tot 9-10 maanden daarmee in het badje liggen.(10 maanden was ze 75 cm)

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ging hij ook al snel mee onder de douche, vond hij heerlijk!
    Als m'n man ook thuis is doen we het met z'n tweeën, dan gaat de 1 met hem in de douche en de ander doet hem afdrogen en aankleden.
    Daarna douchen we dan nog alleen en kan je dus haren wassen e.d.
    Als m'n zoontje toch in de douche moest en m'n man was er niet, dan deed ik mezelf uitkleden en de douche aan. Vervolgens kleedde ik m'n zoontje uit en stapte we samen onder de douche. Dan waste ik hem en daarna legde ik hem op het aankleedkussen in de badkamer, in een badcape en een dik badlaken. Dan waste ik mezelf nog even en dan droogde ik snel mezelf af en deed wat aan.
    Erna nam ik m'n zoontje op het aankleedkussen weer mee naar z'n slaapkamer en droogde hem verder af op de commode.
    Toen hij eenmaal kon zitten ging hij in de badring op de bodem van de douche. Dan ging hij eerst even bij mij op de arm en erna in de badring.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Dit.
    Hier zit ze ook nog in dr babybadje hoor en vind het prachtig!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik deed mijn zoontje in het grote bad en ik zat er dan naast. Was erg belastend voor m'n rug omdat hij vrij zwaar was dus t was niet echt ideaal maar t was wel wat sneller allemaal dan samen douchen (dit heb ik bijna nooit gedaan, vond t lastig en glibberig hihi en was vaak alleen thuis rond die tijd). Zodra hij kon zitten deed ik m zittend in t kleine badje wat in de badkuip stond. Zo nog steeds en dat gaat wel prima eigenlijk

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Mijn meisje was ook 69 cm op 4 maanden, nu is ze ruim 5 maanden en ik denk wel dik de 70 cm voorbij, maar gaat nog steeds in het babybadje. Ze past zelfs met opgetrokken beentjes bijna niet meer ;), maar vindt het nog heerlijk. Ach, over een paar weken kan ze prima zitten met ondersteuning, dus dan gaat het badje naar de grond. Dat is eigenlijk nog meer behelpen, want dan moet je ze continu vasthouden terwijl je gehurkt zit.
    Zoon was ook zo lang, met hem hebben we wel een poos gedouched, maar dat was omdat hij periodes had dat het badje krijsen was....

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn zoon zet ik met z'n rug in zithouding tegen de achterkant van het bandje en houd dan mijn hand tussen zijn benen zodat hij een beetje half zit. Zo kan het nog even tot hij zelf kan zitten,
    En dan kun je voorlopig weer vooruit met het badje. Dochter van 110cm en 20kg zit er ook nog in opgevouwen haha ze wil nog steeds elke dag in bad

7. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een antislip matje gekocht voor in het badje. Hij zit hier op en glibbert zo minder onderuit

8. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Hoes van je aankleedkussen af en met aankleedkussen en al onder de douche. Is wel handig als je twee Aankleedkussenhoezen hebt, de ene wordt namelijk nogal nat 😁

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben beide heren toen ze niet meer in het badje paste in een teil gezet. Ik pakte dan een kruk en ging er achter zitten om hem vast te houden. Kost niks en het werkt super. Onze oudste van ruim 2,5 past er nog steeds in en heeft heel veel plezier. En dat voor zeg 10,-.

Deel Deze Pagina