Schoentjes baby brede voet

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Stefanie78, Jan 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    We hebben nu deze aapies voor haar in maat XS Leren babyslofjes | Babyschoenen
    maar ze zijn nu te smal geworden, krijg ze bijna niet meer om haar voetje, terwijl ze in de lengte nog wel een halve cm heeft. Zijn er ook vergelijkbare schoentjes met een brede voet of moet ik nu gewoon over naar S en zijn die dan weer breder?? Of misschien een ander moddeletje want aapies bevallen wel goed. Ik zat ook te denken aan schoentjes met wollen binnevoering maar zijn die dan weer smaller??

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben slofjes van de Shooshoos en die zijn aardig breed. Had nog een paar van onze oudste liggen (die heeft redelijk brede voeten) en onze jongste draagt ze nu maar zijn voeten zijn een stuk smaller dus ze zitten bij hem lang niet zo mooi. Voor hem heb ik liever de Robeez. Die zijn trouwens ook niet heel smal hoor, stof geeft goed mee.

Maar zou dus eens kijken naar de Shooshoos!

3. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft lange smalle voeten en de slofjes van kiddy pads waren haar veel te breed.

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    ok, ik zal eens kijken. Ik kreeg vandaag een mail terug vaan aapies dat het sportmodel wat ik had al een breed model was en dat ze waarschijnlijk gewoon een maat groter nodig heeft.

Share This Page