Hoi meiden, Ik heb hier onlangs nog een topic over geplaatst, maar ik weet gewoon even niet wat ik moet doen. Ik kan Lucas de laatste dagen geen seconde meer neerleggen, want zodra ik dat doe krijst hij het uit. Op schoot of bij mij op de bank is er niks aan de hand, maar in de box is het oorlog. Ik ben er eigenlijk altijd bij en we spelen veel, maar soms ie het toch wel fijn om mijn handen even vrij te hebben voor bijvoorbeeld het huishouden. Voorheen was dit nooit een probleem en kon hij zich prima vermaken, maar nu is het is echt krijsen met dikke tranen. Als ik hem oppak is het over. Hij doet dit ook in bed. Als hij heel moe is duurt het maar heel even. Herkenning/tips?
Had ik ook altijd.. en de wipstoel? dat ging hier beter dan de box. Met 8 maanden kon ze zitten en ging de box weer iets beter maar nooit van harte.
hadden wij ook, hier hielp het eerst om ander speelgoed erin te leggen en mobile weg later was het weer zo en hebben we de box lager gezet dat ging even goed maar na een tijdje begon het weer, nu van me moeder ons oude ambi toys speelgoed geleend en nu vind ze het weer heerlijk in de box
Soms heb ik hem op een dubbel kleed op de grond liggen, maar dat doe ik niet zo vaak, omdat onze vloer zo koud is. (Plavuizen) Misschien wipstoeltje proberen of mobile weghalen, maar ik denk dat hij gewoon niet neergelegd wil worden omdat hij bij ons wil zijn. Allemaal prima, maar dat kan niet de hele dag. Ik kan onderhand niet eens meer even naar de wc, haha..
Hier werkte wipstoel wel heel goed, nu speelkleed op de grond vind ze heel leuk en we hebben chiccho magic polly, kunnen ze vanaf de geboorte in, hier zit ze erin sinds deze week. vind ze ook wel leuk, ze wilt alles zien! Misschien jou mannetje ook wel
Hier vanaf 1 maand alleen nog maar een kleed op de grond. De box werd niet gewaardeerd. Sommige kindjes willen nu eenmaal niet graag opgesloten zitten...