Ik heb een live.nl mailadres. Ik kan echter vanaf vanmorgen niet meer inloggen. Geeft een heel verhaal aan over beveiliging, blabla. Moet ik allerlei stappen volgen die niet te volgen zijn. Telkens geeft dat scherm live.com aan, maar goed, dat heb ik dus niet. Ander mailadres aangemaakt om zo een code te kunnen ontvangen om weer in mijn eigen mail te kunnen. Ja, vergeet het maar. Lukt nog steeds niet, dan wordt er gevraagd of ik degene was die probeert in mijn account te komen. Ja, dat was ik, dus bevestigen. 'We zijn nog niet klaar voor u, u ontvangt 7-7-14 een mail (waarop dan? ik kan immers toch niets zien...)' en vervolgens kan ik dus geen kant meer op. :x Oeh, hier kan ik niets mee hè, laat alles toch gewoon werken zoals het hoort. Maar nu? Ik kan nergens vinden hoe ik contact op kan nemen met iemand, wie dan ook, die me kan helpen. Iemand tips? Alvast excuus wanneer ik vergeet te reageren, neem altijd een e-mailnotificatie, maar dat gaat niet werken. :x
Ik had dit vorige week ook maar na het volgen van de stappen en het klikken van de mail in het nieuwe mailadres kon ik er wel gewoon op komen en was er niks meer aan de hand, weet je zeker dat je alle stappen gevolgd hebt? Want je hebt 30 dagen wachttijd voor het instellen van het nieuwe mailadres en codes maar in de tussentijd kun je wel gewoon op mail als je bevestigd dat je bezig bent met de beveiliging, dus misschien nog eens goed de stappen na kijken of je niet wat gemist hebt,
Ts ik heb precies t zelfde, ik kom er ook niet uit... Dwz op vl mail. Mijn mail die ik aan de ipad gekoppeld heb heeft t dus niet
Schiet mij maar lek. Zat ik dus op m'n nieuwe mail, outlook.com had ik aangemaakt. Ververs ik die pagina, zit ik weer in m'n oude postvak in van live.nl. Ik had geprobeerd alle stappen te volgen, maar dat lukt dus niet, ik kwam steeds weer bij hetzelfde uit, kwam op de een of andere manier niet verder. Wel vreemd hoor, heb alsnog wel een mail dat ik op 7-7-14 een mail ontvang wat betreft die beveiliging...