Ik weet niet of er al zoiets is maar kon het niet vinden zo snel Ik wil voor vaderdag iets leuks knutselen met mijn zoontje, nu dacht ik er zijn vast meerder moeders die leuke ideeën willen of hebben! Ik zeg laat hier je leukste vaderdag knutselwerkjes of ideeën zien!
Ik heb een keukenschort met foto en de tekst X van....besteld. daar laat ik zoontje net met textielstift op tekenen. Ik doe er een kinderkookboek bij, ze zijn dol op samen koken namelijk....
Oh dat is leuk! Kunnen ze mooi samen koken Ik heb nog geen idee wat ik ga knutsel dus hoop op leuke ideeen
Broodtrommel met foto/tekst laten bedrukken? Vorig jaar heeft papa hier voor zijn eerste vaderdag een klein rond canvas schilderijtje gekregen. Deze hebben we bedrukt met voet/hand afdrukken in een vorm van een vlindertje. Datum erop gezet en klaar
Ik ga voor papa zelf een sleutelhanger vullen met aan de ene kant een foto en aan de andere kant een mini tekening. Voor opa zat ik aan een pennenbakje gemaakt van versierde wc rollen te denken voor op zn werk.
Dat heb ik nu gedaan bij Mepal kreeg je korting via het blad Wij jonge ouders. en omdat Elize net een jaar is, is echt knutselen iets wat nog niet echt lukt en het handjes schilderen heb ik met papa's verjaardag gedaan maar was niet echt een succes.
Voor mijn man maken de kinderen knutsels... Voor mijn schoonvader halen we meestal iets te eten... Dat verpakken we op een ludieke manier. Eerder al eens een knapzak gemaakt met daarin de lekkere dingen: Bekijk bijlage 399023 En dit jaar heb ik verschillende soorten worst gehaald en dat pakken we in met een grote opblaasworst van de Hema ( dan hebben de kinderen plezier van de opblaasworst...) En ik heb deze ook eens gemaakt: Bekijk bijlage 399028 Nu hebben ze zoiets ook bij de action al kant en klaar.
Wij hebben dit gemaakt en dat laat ik afdrukken op een broodtrommel, mijn man heeft nu namelijk een lelijke met reclame
geen flauw idee wat ik hier ga doen. hubby is volgende maand jarig en had een mooi cadeau in gedachte. voor ons doen redelijk prijzig voor een kadotje dus denk dat ik het 2 in 1 doe. en dan smorgens op Vaderdag gewoon lekker ontbijtje maken met de kids
Ik geef hem trouwens een paar lesjes peuterzwemmen voor hem en Ivan. Ivan heeft nooit op baby zwemmen gezeten en vind het soms best wel spannend om shampoo uit te moeten spoelen.. Dit leek mij dan wel wat leuks voor papa en Ivan samen
Hier heb ik een grote ijsco getekend met een versje erbij. Deze kleurt/stempelt/plakt hij vol. Het cadeautje is een ijsbon twv 10 bollen ijs bij onze favo ijssalon. Zo kunnen vader en zoon samen ijsjes gaan eten deze zomer. daarnaast nog wat kleine cadeautjes o.a een mega zak wk spekken..
Een flesje water kopen, daar de sticker van verwijderen. Eigen idee eromheen met de tekst: voor de coolste vader. leuk gedichtje erbij en papa kan lekker water drinken