Ik ben op zoek naar een leuke advent kalender om cadeau te doen aan een vrouw. Die van rituaal is 50,- en vind ik te duur (maar wel mega gaaf). Heeft iemand een leuk alternatief gespot? Mag ook geheel Iets anders zijn hoor? Ik ben benieuwd... voor de kinderen zit ik er ook over na te denken... maar ook vaak wel kostbaar (en wil niet dat ze elke dag starten met chocolade een maand lang) Vooral vóór jongen van 10 vind ik het lastig...
Bij de Action een houten adventskalender halen die je zelf kan vullen? Bij de Action heb je trouwens ook een (vrij goedkope, geloof 5.99) adventskalender met verscheidene geurkaarsjes. Kun je nog kiezen ook of je deze wat goedkopere variant neemt of de wat duurdere van AirWick. Ook gezien bij Action: 1 met creatieve inhoud. Zaten o.a. potloodjes en stickers in. Wat je van Rituals hebt heb je ook van andere merken in andere vormen, bijv. met make-up, thee of proefmonsters van geurtjes. Hoeveel die kosten en waar ze precies verkocht worden weet ik niet, maar is vast te vinden op internet.
Er is inderdaad al een topic over. Hierbij de link naar het adventskalender topic. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/adventskalender-2020.708582/