Niet meer in slaap kunnen komen... :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindy92, 5 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    De roller die ik heb is "Rust in je hoofd" en die is van de Groene Linde. De olie daarvan is "schaapje 14".
    Echt ik zweer er bij. Ook mijn zoon van 12 slaapt met een diffuser met schaapje 14 erin

2. Hemera

Hemera Actief lid

31 aug 2014
    187
    10
    18
    Ik herken het. Ik heb standaard zolpidem in mijn nachtkastje voor de lastige periodes. Ik kan het altijd redelijk makkelijk afbouwen gelukkig.

3. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Bij mij lag het aan PTSS dat ik niet in slaap kon vallen. Van de huisarts heb ik slaapmedicatie gehad om de slaap te resetten. Dat werkt bij mij echt perfect! De nacht dat ik het inneem lig ik in coma, de ochtend daarna ben ik nog stoned en daarna slaap ik weer beter. Ik heb het nu twee keer gebruikt, een keer meer dan een jaar geleden en pas nog een keer. Ik probeer het zo lang mogelijk zelf en meestal komt het vanzelf wel weer goed. Als het echt te lang gaat duren dan ben ik zowel voor mezelf als mijn gezin niet te doen en is het tijd voor een slaappilletje voor de reset. :cool:

4. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Vannacht heerlijk geslapen, en dat zonder slaap medicatie :)

Krabje, missle en Zonnestralen vinden dit leuk.
  5. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Pfff! Ondanks slaap medicatie gewoon de hele nacht niet geslapen. Begrijp er niks meer van!

Deel Deze Pagina