Wie o wie is ook op 5 april uitgerekend en is tot op heden nog niet bevallen ? Ik voel nog niks,...wanneer zal het gebeuren ? Pasen ?
Ik niet, maar dizzy geloof ik wel Kijk even onder : bevallingslijst forum en dan bij de april mama's. Daar zitten we te kletsen tot het eind met iedereen die uitgerekend is in april,
Nou meiden lijkt me vrezelijk frustrerend zo overtijd lopen. Ben zelf nog niet overtijd maar ben het inmiddels wel een beetje zat. Knellende darmen en rugpijn en flinke harde schoppen van de beebje...pffff en dan zie ik het ook al helemaal zitten dat ik nog eens overtijd zou gaan. Groetjes Anna
1 april uitgeteld en nog steeds niks..... Ik wil ook! Had niet verwacht dat ooit te zeggen, trouwens.....Bevallen lijkt me nou niet echt een hobby...
%^&*($#@ Ik loop al sinds zondag met oefenweeen. Behoorlijk frustrerend. ](*,) Ik wil zo graag thuis onderwater bevallen. Mijn beebje wil gewoon nog niet. Voor maandag heb ik al een afspraak bij de gyn. Echo, ctg en watever nog meer. Beebje is wel nu goed ingedaald, dat scheelt weer. Mijn vk wou nog niet strippen, omdat het propje er nog niet was. Boeeehoeee! [-o<
Frustrerend ja! Ik had gister een afspaak bij de gyn voor een ctg en echo. En nu staat er de afspraak dat ik maandag ingeleid wordt.... Laten we maar hopen dat het weekend veel goeds gaat brengen
Ik was 7 april uitgerekend en kan niet meer wachten nu! Ik heb alleen nog nergens last van, dus misschien loop ik wel tot 42 weken door.
Volgens mij is er allang een topic voor april mama's, waarom komen jullie daar niet meekletsen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 201#911201