afslankgel en borstvoeding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door namoli, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    hey dames, ik had even een vraagje over afslankgels aangezien ik niets terug vind op de verpakking en internet. Is het mogelijk deze te gebruiken als je borstvoeding geeft??? alvast bedankt

2. AshyMom

AshyMom Lid

11 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meestal zetten ze het wel op de bijsluiter als het niet zou mogen.Mag ik vragen welke jij gebruikt of van plan bent te gaan gebruiken?

alvast bedankt voor je reactie

3. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik zou het niet doen. Als je borstvoeding geeft heeft je lichaam andere prioriteiten dan afvallen. Sommige vrouwen vallen af doordat ze borstvoeding geven, bij mij gebeurde dat pas nadat ik stopte. Toen ging het ook meteen heel hard.

Gewoon geduld hebben dus, en al die gels en dieeten even bewaren voor na de borstvoedingsperiode!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Afslankgel??

Ik dacht dat van bewegen en gezonde niet al te grote porties eet je afslankt ;)

Anyhoe, ik het ken het product niet, maar zie aan je banner dat je een maand terug een topklus hebt geklaard: je kindje hebt gebaard én je geeft borstvoeding!! Hartstikke goed!!

Afvallen hoort nu nog niet jouw pioriteit te zijn, maar ik snap best dat je langzaam aan je overtollige kilo's wilt kwijtraken. Als je gewoon goed en gezond eet en niet slechts drankjes neemt zul je merken dat je beetje bij beetje je kilo's zult kwijtraken. Zet je kindje lekker vaak in de kinderwagen of in je draagdoek of ergnomische draagzak en ga lekker aan de wandel, beweeg!!

En die cremepjes: ik denk dat je jezelf beter kunt verwennen door je geld te steken in lekker een gezichtsbehandeling ofzo. Ik denk dat in combi met lekker gezond leven en bewegen met jezelf zo nu en dan verwennen met een lekker gezichtsmaskertje, je veel beter voor je zelf aan het zorgen bent :)

5. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Ja het is niet de bedoeling dat ik nu al zou afslanken (ben al gewoon zo 10 kilo kwijt) en eet gewoon normaal... maar ik heb deze gels nog staan van voor mijn zwangerschap en vroeg me af of je die zou mogen gebruiken ... voor al die cellulitis hahaha:D het zijn zo rollers voor massage en daarna smeer je de gel het merk is van L'oreal

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Ohh dat soort dingen!! ;) Volgens mij is dat gewoon bodylotion plus een leuk rollertje en een kek verkooppraatje ;)

Dat zal wel gewoon mogen, zolang je het niet op je tepel smeert ;)
    Met borstvoeding mag een hoop hoor :)

7. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ooh, niet mee eens! Ik viel ook niet af door de borstvoeding, maar wilde toch ook niet nog een half jaar eruit zien als een zeekoe (was iets van 30 kilo aangekomen). Daarom ben ik tijdens de borstvoeding al begonnen met lijnen (met beleid uiteraard) en dat is heel goed gegaan.

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Je kunt het ook even navragen bij de lactatiekundige of de apotheek. Als je de bijsluiter nog hebt, kunnen die vaak aan de stofjes die erin zitten aflezen of het gevolgen heeft of onschadelijk is. Bij twijfel zou ik geen risico nemen en eerst genieten van deze heerlijke (maar heftige) periode en later pas gaan smeren. Lijnen kun je je hele leven nog, maar deze periode is maar zo kort; het is over voor je er erg in hebt.

Deel Deze Pagina