Stomme vraag hoor en ik weet dat het waarschijnlijk gewoon opgezette darmen of zo zijn, maar ik heb nu echt veel sneller een buikje. En dan ook echt een beginnend bolletje zeg maar. Is wel tweede zwangerschap en had de vorige keer ook al snel een bolletje 10-11 weken. Wie had er ook al zo snel een zichtbaar buikje en wat deed je toen om het eventueel te verstoppen?
Hier had bij de 2e ook sneller een buikje. Mijn schoonmoeder had het meteen door ( al met 5! weken)gelukkig voor mij kan ze goed een geheim voor zich houden. Verder droeg ik snel voor mijn gemak al een zwangerschapsbroek en dan daarop een wat losser vallend truitje zodat het niet meteen duidelijke zwangerschapskleren zijn. En gefeliciteerd!
Ja, hier ook veel sneller. Bij jou zullen het grotendeels nog wel je darmen zijn die reageren op de verandering van hormonen, maar lastig is het wel. Ik vind dat er tegenwoordig veel kleding te krijgen is dat een klein buikje goed verdoezeld zonder dat het direct zwangerschapskleding is.
Hier ook met 7 weken leek ik echt ook zwanger gwn 😱 dus heb het niet verborgen kunnen houden plus lag ik met 8 weken wegens spugen en uitdroging in het ziekenhuis op de kraamafdeling dus had het zowiezo niet stil kunnen houden
Heel herkenbaar. Dat komt omdat alles al een keer uitgerekt is. Ook een darmenbuik is daardoor veel sneller zichtbaar. De verloskundige heeft me bij de 1e echo ook gewaarschuwd dat de kans groot is dat ik deze keer eerder last krijg van mijn banden en bekken ivm een tweede zwangerschap. Hopelijk valt dat mee, maar een hele zichtbare buik heb ik echt al!
Heel herkenbaar. Bij mij ook al zichtbaar voor NOD en de buik is nu zo groot als bij 16 weken vorige keer (nu pas 8 weken). Hoop dat het wel wat inzakt en niet dat het bij 40 weken gigantisch is
Hier is t ook rap gegaan met mn buik. Ik vorige zw 5 jan 2014 uitgerekend, nu 20 dec. Zeg maar 2 wk verschil. Zag ik paar weken terug een foto van augustus 2013, was op dat moment mn buik nu al groter dan destijds op de foto, terwijl ik op de foto dus stukje verder was. Ook met 10 wk al mn zwangerschapsbroek aangedaan, was wel ff drempeltje over hoor.
Ik ook al een buikje, hoewel ik nog geen kinderen heb. Afgezien van een miskraam waarbij ik vermoedelijk zo'n 10 week zwanger was. Ik probeer het wel te verbergen nog
Hier ook hoor. Vanaf 5 weken al echt een buikje, verstoppen ging niet meer... Ik dacht ook al aan hoe groot mijn buik zou worden maar tussen mijn 16 en 22 weken is mijn buikje even blijven hangen �� Dusvalt het nu best mee vind ik (meestal) ��
Hier meteen een buikje. Ze zeiden darmen en dat het wel minder zou worden., nou onzin dus hahaha. Mijn buikje is inmiddels een buik en intussen echt niet minder geworden hoor je doet er niets aan. Het is wel lastig verbergen die eerste 12 weken. Bij mij waren sommige mensen er dan ook snel achter.
Ik heb ook echt een darmenbuik. Veel last ook van gerommel etc. Ik heb nog de hoop dat het weg trekt zodat niet iedereen straks al uit zichzelf begint te vragen of ik zwanger ben.
Ik ben sinds deze week aan de zwangerschapsbroeken. Je ziet nu wel een duidelijk bolletje ontstaan. Dat vind ik al rap
Dit is mijn eerste kindje. Maar bij mij begon t ook heel snel. Met 6 weken al flink opgezet met 8 weken al echt duidelijk te zien maar onder hele wijde kleding nog net te verstoppen Gelukkig konden we t met 12 weken zeggen want t was niet meer te verbergen
Hier ook al een redelijk buikje met 6 wkn, vooral in de avond... Hopelijk kan ik het nog even verborgen houden
Ik heb ook echt een darmen buikje. Is mijn tweede zwangerschap. Van me zelf ben ik al heel dum dus het valt goed op, vooral na het eten. Voel me dan ook echt opgeblazen.
Ik had met zes weken een buikje (eerste kindje) en mensen gingen het al echt raden, heel irritant. Uiteindelijk bleek het een tweeling te zijn. Wijde kleding dragen is denk ik de enige optie om het te verbergen Ik ben inmiddels 10 weken en draag al ruim 2 weken zwangerschapskleding.