Wij hebben een aantal artikelen (lampen, buitencamera, slimme stekker en bewegingssensor). En we hebben het eindelijk voor elkaar dat de bewegings sensor in het trappengat er voor zorgt dat de overloop automatisch aangaat. Echter ..... hij gaat dus niet automatisch uit na een x aantal minuten We moeten hem nu telkens via de app uit zetten. Wat niet handig is. Wie heeft dit systeem ook (dus ook combi sensor op lampen) en wie kan mij vertellen waar ik die timer oid kan regelen in de app
Nee helaas niet in te stellen qua gevoeligheid of timer. En nee, er zit niks in het trappengat wat connectie kan maken met de sensor. Hij doet ook wel wat hij moet doen (aangaan bij beweging), maar ik wil juist dat de lamp na bijv 10 sec weer automatisch uit gaat en dat kan ik nergens vinden in de app
Wij hebben ook diverse bewegingsmelders van licht en op beide badkamers voor licht en ventilatie. Die gaan uit na 3-5 minuten.
Niet met de bewegings sensor maar wel met de "smart" lampen. Gek worden we er van. Moet eens in de zoveel dagen zo'n lamp weer aanmelden in de app. Dan beginnen ze ineens heel fel te knipperen. Sta ik er weer naast met mn telefoon en zonnebril op. Sorry... geen tip dus voor je. Alleen maar spijt dat ik ze gekocht heb