bloedverlies!?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by luca2504, Dec 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hallo,

ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, en heb sinds afgelopen vrijdag (na het vrijen) last van bloedverlies. Het begon met een klein beetje roze afscheiding, waarvan ik weet dat het geen kwaad kan.

Echter, wanneer ik iets te veel heb rondgelopen of wanneer ik 's ochtends net uit bed kom, drupt het er bij het plassen ineens uit! Het is echt alleen waterig bloed, zonder stolsels. Af en toe stopt het, maar wanneer ik dan weer naar de wc ben geweest of iets te actief bezig ben, dan komt het weer terug. Moet ik me hier zorgen over maken, of is het mogelijk dat er tijdens het vrijen iets beschadigd is wat steeds weer opnieuw begint te bloeden?

Ik heb verder overigens geen buikpijn, maar vooral het feit dat het bloed helderrood is en dit bloeden nu al 4 dagen duurt baart me zorgen! :(

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi luca,

Het kaninderdaad zijn veroorzaakt door de gemeenschap. Meestal duur dat maar een dag en veranderd het dan in bruinige afscheiding.
    Door de beweging kan het wel weer getriggerd worden.
    Het is en blijft even spannend meis!

Imke

Share This Page