Heb daar ook last van, al vanaf t begin vd zwangerschap. En t ergste is nog dat ik vervolgens klaarwakker ben en niet meer in slaap kan komen. Ben ongeveer n uurtje wakker dan. Net zoals nu weer......dit post ik om half 5 s'ochtends. En zo staan er veel post van mij op zo'n idioot tijdstip.
Owja, wat dan ook nog eens heel fijn is, om 5u beginnen die vogels te kwetteren. Wat een takkeherrie is dat
Same here, Terwijl ik altijd een hele goede slaper was. Ik let er heel goed op dat ik 's avonds niet zoveel meer drink, dus er snachts niet zo vaak uit hoef. Het wisselt wel, de ene nacht gaat het betere dan de andere. Als ik pech heb, moet ik er elk uur uit!
hahhahah crisje zeer herkenbaar ik word ook wakker om te plassen om vervolgens een uur of twee uren op te blijven en hier bij ons kwetteren die vogels al vanaf 4 uur word er gek van ben een dierenliefhebber maar als ik dan eindelijk weer wil slapen hoopte ik dat ik een bugs had en ze kon knallen hahahhahah zo irritant ....
Poeh,hier nog zo eentje...Wordt steeds vroeg wakker en ook steeds om het minste of geringste.Soms droom ik ook echt heel heftig en heb het 's avonds óf koud óf bloedheet..Ben echt aan een lange nacht slaap toe!
Tja, het is ons lot zo te horen. Bij mij helpt het inmiddels in elk geval om niet meer teveel te drinken 's avonds en als ik 's nachts moet ook meteen te gaan. Ik merk namelijk dat die onrust voor een deel gewoon door mijn blaas wordt veroorzaakt, ookal had ik dat niet meteen in de gaten. Nu ga ik even naar de wc zodra ik merk dat ik lig te woelen. En ja hoor, daarna blijkt het meestal een stuk beter te gaan. En .. gewoon oogjes dicht houden bij het plassen Nou ja, een beetje dan. En moedersvoormoeders laat ik tijdens de nachtelijke wcbezoekjes dan maar heel even zitten.