Beetje onzinnige vraag misschien... maar die worden er wel meer gesteld hier... We zijn inmiddels met onze 10e hormoonkuur bezig... en moeten vanavond weer op commando 'klussen'. Mijn mannetje is nu aan het werk, maar ik zou hem vanavond graag eens op een romantische manier verassen. Er zijn hier vast wel een paar romantische creatieve dames onder ons... dus barst maar los!
Lekker eten (het is weekend) kaarsje aan, het is toch guur buiten. Lekker inelkaar opgaan. Voer gesprekken over jullie mooie dingen, die je beleeft hebt samen, of waar je sterk uitgekomen bent. Geeft meteen een intieme sfeer, alleen voor jullie tweetjes. Goed voor je relatie en heerlijk om daarna even lekker in elkaars armen te kruipen.
Ok, men neme: 1 krat bier, 1 voetbalwedstrijd, 1 emmer chicken wings... Nah, grapje natuurlijk Alhoewel sommige 'mannen' dat misschien wel heel romantisch vinden! Even serieus: Lastig om te bedenken, iedere vent heeft natuurlijk andere voorkeuren :-k
Idd lekker eten maken, wijntje erbij, kaarsjes aan. Trek wat moois aan. Laat t bad vollopen, zaht muziekje op de achtergrond. Wat Kalush zegt, een intieme sfeer creeƫren voor jullie samen. Goed dat je je niet laat inpakken door het "moeten"! Succes hoor!
Goeie film, kaarsjes aan, wat lekkers erbij zoals bijvoorbeeld stokbroodjes met verschillende kaasjes, goed glas wijn.
Man komt hongerig thuis van zijn werk en lig jij daar bloot op een deken in de woonkamer met allemaal hapjes op je lichaam. Bv Plakjes aardbeien, slagroom of iets vloeibaars op je tepels etc etc Uiteraard, wel beetje duister maken en een paar kaarsjes aan Hmmm ik denk dat ik zo ook ff naar de winkel ga
eerst samen lekker eten. In de slaapkamer zet je wat kaarsjes neer en als het zover is begin je hem lekker te verwennen met een massage . Ja en de rest bedenk je zelf maar
haha die is leuk! Tja ik ben altijd inspiratieloos met dit soort dingen. Idd lekkere hapjes op tafel (of je gaat zelf op tafel liggen ) met een lekker muziekje en een drankje. Massage geven en dan volgt de rest vanzelf!
een leuktipje van mij; lekker chocofondeu! mmmm lekker banaan, spekjes, appel enzovoort! en wie weet nog meer om erin te soppen! hihahahahaha maar das wel heel leuk en lekker!
Wat als je kerel niet houdt van romantiek dan? Hahahaha, mijn man is er dus zo eentje, die krijgt helemaal de kriebels van een met kaarsen gedekte tafel of een met geuren en kleuren gevuld bad
goh die van mij is ook niet echt romantisch ingesteld. nieuw setje ondergoed merkt ie volgens mij niet eens op.
nou die van mij stond in het verleden me vaker op te wachten, slaapkamer vol kaarsjes, bloemen, hmm werd er een beetje kriebelig van zoveel romantiek dus nu is t wat minder
Geweldig! Ik dacht ik zie wel of er reacties komen, maar dit valt me helemaal niet tegen! Wat die krat bier en voetbalwedstrijd betreft.... Ik ben al 2 avonden op rij achter de computer gevlucht om geen voetbal te hoeven kijken, dusseh... nee.... geen 3e avond! Ik denk dat ik maar een combinatie maak tussen eten en bloot: een eetbaar slipje... Mijn mannetje is op zich ook niet heel romantisch hoor... zou zoiets nooit zelf bedenken. En ik zou het ook niet zonder jullie goede ideeen kunnen! Ik denk dat ik inderdaad maar een romantisch dinertje versier... carpaccio vooraf... hoofdgerecht weet ik nog niet (iemand een idee? Hij houdt niet van vis en rood vlees) en eh.... slagroom en chocoladesaus toe? Bedankt voor het meedenken, kan ronde 11 t/m 15 ook gelijk vooruit!
Nou genoeg ideeen toch en nu maar hopen dat het gelijk raak is.. Een hele fijne avond en heel veel plezier saampjes..
haha! nou moet je die van mij hebben die zegt: ow mooi hoor doe maar uit haha(ken het zo de kast weer in, maar goed doel bereikt)
Dat zegt die van mij ook altijd... voorspelbaar he? Nou ja... vanavond mag het.... Enneh... gelijk raak? Na 2,5 jaar in de MMM reken ik daar maar niet meer op. Maar niet geschoten is altijd mis! Mannetje belde trouwens net.... vroeg waarmee ik hem ging verrassen vanavond... nou ja zeg! Heb niks gezegd, maar daar gaat de verrassing...!