Ik heb ook nog wel een doosje bougie vonken over geloof ik. Groetjes, Mirelle. PS. Lijkt wel 1 april hier!
Ik ga van het weekend zeilen, maar mijn mast kraakt heel erg. Is er iemand die nog wat mast urbatievet over heeft?
ik denk waar heeft iedereen het nou over.... voelde me wel verrekte blond en dom... maar het kwartje is eindelijk gevallen
Oh ja, misschien kun je die plinten met onverdund dweilwater schoonkrijgen? De bougievonken, bosjes gordelroos, plintenladders, luchtankers, terugtrekvet etc. zijn hier ook allemaal de revue gepasseerd (man=bouwvakker). Blijft leuk :-D
De term poeremetator is ontstaan als een kantoor grap voor nieuwe medewerkers. Ze werden op pad gestuurd om een nieuwe Poeremetator te halen. Natuurlijk konden ze, ook na lang zoeken, niks vinden wat op een poeremetator leek. Ook werden vroeger aankomende monteurs er wel eens op uit gestuurd om een doosje bougievonken te gaan halen..
We willen er van het weekend even tussenuit. Gezellig kamperen, dachten we. Nu heb ik de meeste spullen wel bij elkaar, maar mis nog het een en ander. Morgen maar even naar Obelink voor wat haringolie en scheerlijnenvet.
Haha ja die ken ik ook nog wel... Onze kroegbaas had zijn nieuwe barjuffrouw er ook een keer op uitgestuurd om een paar dartschoenen te halen...
Wij hebben nog wel hemelhaken in de aanbieding voor de liefhebber, kun je vastzetten met een kilo voegspijkers.