Ik werk bij een computer onderdelen distributeur. Nieuwe service medewerkers worden regelmatig van afdeling naar afdeling gestuurd voor het onderdeeltje: SPONK. (je weet het niet, maar het zou zomaar een onderdeeltje van een moederbord of grafische kaart kunnen zijn he) En iedereen blijft steevast met een staal gezicht meedoen..
hahahhaa,zo speelt mijn broer graag op de 'triviool'. En als je dan vraagt wat het is zegt ie een koeiek*t met snaren
Hihi geweldig al die namen! Haha ik trap er zelf ook altijd weer in hoor...ga eerst nadenken en dan ineens dom dom dom...hahaha
ach Mili, denk dat iedereen dat wel heeft hoor, je gaat er zomaar van uit dat een ander iets zegt wat klopt hihi
haha ja iemand zei inderdaad toen iets over plintladder ofzo..en ik maar denken. Hahaha muts die ik ben..ha nu heb ik goed excuus he, ben zwanger dan ben je een zeef
hier nog zo'n muts hoor... Ik dacht ook wat?Dat ken ik niet.... even verder gelezen ...was het gewoon ...onzin...zeg maar
Vroeger was mijn vader (heeft een aannemersbedrijf) bezig met een deur waar glas in moest komen: stuurde ie mijn broer op pad voor een glazen hamer!
er zitten echt hele goede tussen!Bij ons in de fabriek(meubels) werden de nieuwe lingen er altijd op uit gestuurd voor een trapvoetje.
hmm brenda een zonnebank met spaarlampen, mischien een nieuw ideetje? meld je aan bij "" het beste idee van nederland"
iemand vroeg mij ook eens om het plinten laddertje te halen toen heb ik van sateprikkers een laddertje in mekaar gelijmd hahahaha
Ik heb een keer gezegd dat ik een draadloze Olifant voor iemand z'n verjaardag zou kopen. Dat verhaal is in de rondte gegaan, en puntje bij paaltje was iedereen wel erg benieuwd naar mijn draadloze olifant. Hahaha, wist ik veel dat het serieus genomen werdt!
Allereerste bestaat de vierkante gatenboor wel: http://home.planet.nl/~eynderho/vierkant.htm Daarnaast baalde ik er nogal van dat de bakker hier geen moederkoek meer heeft. In het restaurant van mijn ma moesten nieuwe keukenhulpen of afwassers vaak uien snijden en schoonmaken. Die lui hadden dan natuurlijk altijd dikke traanogen. Hierop werd dan gezegd dat ze het beste een blaadje sla in hun mond konden houden. En als dat niet werkt, ging men over op een snee brood, want dat absorbeert beter. En je raadt het al, de knul stond dan met een witte snee brood in zijn mond, te klagen dat het niet werkte. Waarop iedereen hem dan maar zei dat ie ook een bruine moest nemen. Als dat ook niet werkte dan ging er vaak wel een lampje branden, maar sommige waren ook wel erg lekker blond! Wat een leuk topic is dit zo zeg!