Weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Nu heb ik vanaf gisteravond bij het afvegen iets roze/bruin slijmverlies. Het stelt niet veel voor. Maar omdat mijn miskraam begon met bruinverlies maakt het me wat bang. Vandaag heel af en toe ook iets gezien. Alleen bij het afvegen en ik ben dan het papier echt goed aan het inspecteren. Vanmiddag nog een goede positieve test gehad. Ik had al weinig zwangerschapsklachten. Nu niet meer erbij gekregen. Ook heb ik af en toe wat krampjes die ik normaal heb wanneer ik ongesteld word, ook heel weinig.
Hoi, Had ik ook! Kan nog wat bloed van de innesteling zijn. Het vruchtje kan makkelijk een vaatje o.i.d. raken en dan kan je een veegje hebben (beetje meer roze dan rood zeker?). Ik had het 2 keer voor m'n NOD. Daarna had ik ongi-krampjes. Zeg 2 dagen voor NOD, erop en 2 dagen erna (ongeveer hoor!). Blijkt heel normaal te zijn. Zolang je geen ongi-achtig bloed hebt (en veel) en (pijnlijke) krampen ben je volgens mij juist op de goede weg!! Komt vast goed meid. Succes!!
Hier ook rond NOD bruin bloed. En een gezond goed groeiend kindje. Had ook rond 7 weken nog een heel klein beetje bruin. Hoop dat je er toch vertrouwen in blijft houden! Als je al eerder een MK hebt gehad mag je trouwens al eerder een echo. Ik duim voor je!
Allemaal heel erg bedankt voor de antwoorden, het stelt me wel geruster. Vorige keer na wat bruin slijm zette de miskraam direct door en nu na langer dan 24 uur vanaf het begin van het eerste beetje rozig/bruin slijm, geen rood erbij, is het zeker niet erger geworden, al bijna gestopt! Omdat ik zo onzeker ben over de zwangerschap heb ik alvast een afspraak gemaakt bij de dokter en ik kan er morgen al terrecht.
Fijn om dit hier te lezen, ik ben weer in verwachting van ons tweede wonder en had gister bij het af vegen ook wat licht roze en voel constant wat krampjes, had dit bij mijn eerste niet zo, vandaar ik ook zo onzeker ben. Als ik dit dan lees ga ik er vanuit we op de goede weg zijn. x Kim