Niet Meer misselijk. Zorgen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Doeline, Oct 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doeline

Doeline Actief lid

Oct 23, 2016
    301
    39
    28
    Hi meiden

Ik had vorig week gelukkig een mooie echo. Baby groeit goed en hartje klopt mooi. Ik werd alleen elke ochtend misselijk wakker maar nu heb ik dat helemaal niet meer. Sinds week 5 moest ik elke dag wel 1x kotsen. Inmiddels is het helemaal weg. Ik ben nu 9 weken. Nog wel pijnlijke borsten en heel moe! Is dit iets om me zorgen over te maken?

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Nee geen zorgen maken.

Ik had hetzelfde. Vanaf week 6 misselijk wakker wat de hele dag doorging. Nooit gekotst. Heeft 2 weken geduurd en toen ineens nam dat af. Heb toen mijn vk gevraagd en gaf aan dat het niks hoeft te betekenen. Heb toen uit voorzorg een vroege echo laten maken en dat was helemaal goed. De kwaaltjes komen en gaan. Kan best zijn dat je over 2 weken weer enorm misselijk bent.

3. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

Dec 21, 2015
    1,447
    393
    83
    Geen zorgen! Ik had hetzelfde. Van de 1 op de andere dag leken mijn symptomen weg te zijn in mijn zevende week. Ik helemaal in de stress.
    Nou een week later kwamen ze dubbel en dwars terug!
    De verloskundige vertelde me toen ook dat ze heel goed kunnen komen en gaan.

Fijne zwangerschap toegewenst !

4. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

Apr 9, 2016
    289
    1
    18
    Nee geen zorgen maken, het kan zo ongeveer per week of per dag verschillen...

5. Doeline

Doeline Actief lid

Oct 23, 2016
    301
    39
    28
    Dankje wel lieve meiden. Allerlei andere symptomen heb ik nog wel gewoon. Opgeblazen gevoel, banden pijn, pijnlijke borsten. Moet juist blij wezen dat ik niet meer misselijk ben.

6. Goey

Goey Actief lid

Apr 21, 2016
    198
    2
    18
    Female
    Onderwijs
    Utrecht
    Maak je geen zorgen... Ik heb zelf helemaal nergens last van, ook geen misselijkheid. Enige waar ik mee struggle is vermoeidheid... ik heb minimaal 10 uur slaap per nacht nodig en het liefst ook nog een dutje midden op de dag...

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen maken, kan allemaal. Als je je toch zorgen maakt even je vk bellen, vaak mag je voor je eigen geruststelling nog wel een keer extra komen om t hartje te luisteren.

Share This Page