Hoi allemaal Hierbij twee linken voor sites waarbij je de horoscoop van je kindje kunt bekijken. Bij 1 kun je kijken hoe het karakter van je kindje wordt (anders dan gewone horoscopen, echt gericht op een kindje). En de andere site kun je kijken hoe jouw horoscoop is met die van je kindje en zo kun je natuurlijk ook de horoscoop van de papa invullen...
Nou, die van ons is uitgerekend op 19 dec dus dan wordt het een boogschuttertje, dat is prima, maar als ze 3 dagen later wordt geboren is ze een steenbok, ben ik iets minder enthousiast over! haha... ik zal niet minder van haar houden oor, maar als ik mag kiezen...
Hahaha ja grappig he hoeveel overeenkomsten erin staan! Enne Guusje dan weet ik bijna zeker dat ze dus 19 dec of eerder geboren wordt
nou als ik die van mij leest..zou het waarschijnlijk een ram worden...en dat komt bijna op hetzelfde neer als een heel druk doordrammerig adhd kind a la huilbaby haha...
Nou, ben niet zo heel blij als dit allemaal waar is. Mijn kereltje is een weegschaal en ik een boogschutter. Dan matchen we niet helemaal . Hoop niet dat mijn kereltje zo'n pietlutje wordt, want daar ben ik allergisch voor .
Mijnes klopt niet, het zegt ik ben heel rustig,, uhmm nee Van mijn vriend dat hij een echte prater is,, hmm nee Ze schetsen echt het tegenovergestelde van mij persoonlijk en de baby(dit kan ik natuurlijk nog niet weten) Het zelfde met mijn vriend en de baby,, het ouder plaatje klopt niet.
Hihi grappig! Mijn vriend en ik hebben gisteravond in bed nog horoscopen (onszelf & als koppel) zitten lezen die gewoon eng waren, zo goed. Linkje; Jaarhoroscopen 2011 | CatharinaWeb gratis Astrologie en horoscopen; Net deze ook even zitten lezen en we zijn allemaal wel een goede match geloof ik. Ons mannetje wordt heel waarschijnlijk een Waterman, een echte bikkel als ik de horoscoop mag geloven. En daar zou ik wel blij mee zijn, zelf zijn we ook niet van die eitjes hihi! (Zijn halfbroertje daarentegen wel weer een beetje, maar ach...)
Je kunt ook een vrij compleet gratis overzicht krijgen hoor. Ik betaal echt niet voor een horoscoop waar ik eigenlijk helemaal niet in geloof namelijk. Daarom blijft het grappig om te lezen. Als je bij Google Catharine Astrologie *je sterrenbeeld* invult, kom je op de pagina's die ik bedoel. Dus bijv. Google; Catharine Astrologie Waterman
Wat grappig zeg! Mijne klopt wel aardig. Ik ben Leeuw en krijg een klein Rammetje. Past wel goed samen!
Astrology and Horoscope Homepage - Astrodienst deze is ook leuk gratis aanmelden voor korte horo's op basis van je geboortedatum, tijd en plaats als je wil, kan je ook tegen betaling uitgebreide horo's krijgen
de bovenste klopt echt niet. Ik zou niet gevoelig zijn en niet veel met emoties bezig zijn. ahum, ik ben de gevoeligheid zelf. Ben een echt gevoelsmens de onderste klopt voor een deel
Ik vind vooral de onderste erg leuk om te lezen, omdat ik er al veel uit herken van Sil! Zoals dat hij (Weegschaal) zich heel lang in zijn eentje kan vermaken en dat hij erg gemotiveerd raakt van complimentjes! Zo leuk dat je dat nu al herkent!
wat hardtsikke leuk! was er al achter dat ik aan oudste handjes vol heb en dit bevestigd het, maar ik ga daar nog eens een pittig ventje bij krijgen maar goed dat het een knul wordt...... pfoeh! ik ga me schrap zetten tot aan de pubertijd hahahahaha