Hoi Hoi Ben nu bijna 9 weken en ben vanaf 6 tot 8 weken misselijk geweest en sinds 6 dagen niet meer word hier een beetje ongerust van hebben meer vrouwen dit meegemaakt en en zat het uiteindelijk toch goed of is dit een slecht teken
Volgens mij maakt het niet heel veel uit volgens de vk's, maar bij mij was het met mn vorige zwangerschap zo dat ik ook ineens minder misselijk werd. Wel geleidelijk aan. En dat bleek een ma te zijn. Maar anders bel je toch even naar je vk, misschien kunnen ze even kijken?
Ik ben bij beide zwangerschappen helemaal niet misselijk geweest of overgegeven... en heb twee gezonde dochters. Het wil helemaal niets zeggen, symptomen komen en gaan en dat zegt niets over het wel/niet goed gaan van je zwangerschap.
Nee hoor, Niks om je druk over te maken! Het is per zwangerschap zo verschillend. De een word de gehele zwangerschap niet misselijk...De ander is een paar weekjes misselijk en weer iemand anders is de hele zwangerschap misselijk. Wees blij dat je er nu al vanaf bent!
Hoi Dames Heel erg bedankt voor jullie berichtjes Had vanmiddag toch maar even het ziekenhuis gebeld en mocht om 17:00 komen en we hebben het hartje weer gezien en ons kindjes was ook goed gegroeid nu ga ik me proberen niet meer druk te maken want word gek van mezelf haha.
Over een week baal je wanneer je weer opnieuw misselijk bent geworden, hihi. Hier ook rond die tijd een week nergens last van en vervolgens nog tot week 16 kotsmisselijk.....