Hoi, Bij de eerste zwangerschap deed ik 2-3 keer per dag overgeven maar nu ben ik voor de tweede zwanger en voel mij wel regelmatig licht missselijk maar heb er bijna geen last van soms dwing ik mij zelf om over te geven omdat ik anders hele dag met een misselijkheid gevoel rond loopt. Ik vind dat de tweede zwangerschap makkelijk loopt dan de eerste en hoop dat het zo door gaat. Groetjes, Orchidee
Heerlijk toch dat je het tot nu toe makkelijker vindt gaan? Ik ben bij de eerste ook veel misselijk geweest in het begin, en bij deze zwangerschap ben ik geen enkel moment misselijk geweest! Ik zou zeggen blijf duimen dat het makkelijker blijft gaan!
Ik ben ook veel minder misselijk geweest deze zwangerschap. Ik begon erdoor te twijfelen of alles wel goed zat, maar ondertussen weet ik dat onze tweede man het helemaal goed doet in mijn buik.
fijn hoor kan je er extra van genieten. Ik ben nu zwanger van de 3e maar heb heel af en toe een vlaag van misselijkheid. geen klagen tot nog toe. bij de 1e was ik overdag erg misselijk, en de 2e alleen s avonds.