Niet meer mogen fotograferen of filmen in het zwembad

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimkommer, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hier niet, hier wordt specifiek gevraagd om je kind makkelijke kleding aan te doen voor gym. Maar ik heb geen probleem met mijn kind in z'n ondergoed te laten gymen.

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou dat ... ik denk dat het vroeger zelfs makkelijker was op een bepaalde manier. Zo makkelijk om nog even een printje te maken van een bepaalde foto ... of de negatieven allemaal nog eens te ontwikkelen. Brrrrrr ...

3. whogenturf

21 jan 2014
    34
    3
    8
    NULL
    NULL
    Je weet niet waar de foto's allemaal belanden

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    #84 Debaky, 5 jun 2018
    Laatst bewerkt: 5 jun 2018
    Ik vind het echt enorm overdreven en een beetje doorslaan. Ben het ook met @nan1984 eens, als ik op vakantie ga vind ik het ook leuk om foto's en filmpjes te maken in het zwembad of zee, puur en alleen voor eigen gebruik. Waar ligt de grens? Mogen we straks helemaal nergens meer buitenshuis een foto of filmpje maken omdat er dan misschien iemand anders op staat? Ik vind het dus echt overdreven. Ik begrijp dat andere niet willen dat bepaalde mensen of kinderen niet op internet komen, ik persoonlijk zal dan ook niet zo snel iets plaatsen op bijvoorbeeld Facebook waar andere kinderen op staan, of het moeten kinderen zijn waarvan ik weet dat het geen punt is. Maar helemaal niet meer mogen fotograferen of filmpjes maken? Nee, vind ik nergens op slaan.

BuffySummers, Zara75, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    In het ondergoed vind ik prima, maar hier worden dan absoluut geen foto’s gemaakt.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    En dan? Dan beland het op internet? Wat dan?

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mee eens hoor, gymen mag gerust in ondergoed. Maar ik vind het niet nodig zo iets op klasbord te delen.

8. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik vind het gewoon niet ok.

Ook kinderen hoeven niet half naakt gezien te worden.

Ik zou het toch echt niet waarderen als er een foto van mij in mijn ondergoed op internet te vinden is. Ook niet als kind zijnde.

Je lichaam is privé. Ook als je nog klein bent.

Sado en Syane vinden dit leuk.
  9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Bij ons wel. Sommige worden ook in schoolmiddelen gepubliceerd, na toestemming ouders. Ik vind kleuters persoonlijk nog niet seksueel, en ga me niet aanpassen aan die paar gekken die er anders over denken. Zolang we op veilige plekken zijn, kan gymmen in je onderbroek prima. Zwemmen in pierenbadje kan ook in je onderbroek, omkleden in de buitenlucht kan nog, en bloot douchen na zwemles kan ook nog.

Zara75, Chocolat, DastyQueen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dat wordt hier ook niet gedaan.

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nou ja ... ik ben totaal niet anti-foto, maar ik plaats mijn kind ook alleen maar aangekleed op facebook oid. In ondergoed, in bad of met een bikini broekje aan hoeft van mij ook niet.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Natuurlijk is je lichaam prive maar als je het erg vind dat andere je zien in ondergoed of zwemkleding dan moet je dus ook niet naar een strand of zwembad gaan bijvoorbeeld. Er zijn zat mensen die dan ook naar je kijken dus wat is het verschil met het zien op een foto of het zien in het echt?.

Naakt foto's vind ik een heel ander verhaal, dat zou ik inderdaad ook niet waarderen als andere dat van mij of mijn kinderen op internet zouden plaatsen, maar foto's met kleding aan? Nee ik zie daar echt het probleem niet van.

Heb liever dat die vieze mannetjes dan kijken naar een foto van mijn kinderen dan dat ze met hun tengels letterlijk aan mijn kinderen zouden zitten.

Soms heb ik het idee dat ik echt van een andere planeet kom, sommige doen zo krampachtig over dingen vind ik.

BuffySummers, Zara75, Soturi en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Bij mij gaat het nog een stapje verder, niet zozeer alleen om blootfoto's of ondergoedfoto's. Het hele circus en exhibitionisme van iedereen maar alles laten zien waar jij en je kinderen mee bezig zijn stuit me tegen de borst. Ik kies er voor om er niet aan mee te doen, zie daar ook de toegevoegde waarde niet van in, en wil dus ook niet dat ik of mijn kinderen te pas en te onpas in allerlei zinloze en idiote foto's op sociale media gekwakt worden. Als ik wil dat iemand weet wat ik aan het doen ben, dan informeer ik die persoon wel. Een selfie van mij op het werk (ja, natuurlijk ben ik op mijn werk, het is een werkdag) of van mijn kinderen op school (ja natuurlijk zijn ze op school, het is een schooldag) voegt niets toe aan mijn leven of dat van anderen.

Trirani, Riverdale87, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik plaats mijn kinderen ook niet naakt online maar met een zwembroek aan vind ik geen punt.

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    Vriendje van de oudste is pas nog in zn onderbroek bij ons het zwembad ingedoken, hij is (bijna) 8. Kwam gelijk uit school mee en past niet de zwembroekeb van mijn zoon. Wel even aan de moeder gevraagd maar was geen probleem ;)

Chocolat en Uuz vinden dit leuk.
  16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dat doe ik wel, maar alleen zodat ik aan de papa kan laten zien hoe goed onze kleine jongen het doet.
    Hij kan namelijk nooit mee en is wel geïnteresseerd in zijn zoon.
    Daarna verwijder ik de filmpjes ook weer.

Chocolat, Marchella, Uuz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja daar trek ik dan wel de grens ;)

Zara75, Chocolat en Debaky vinden dit leuk.
  18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik heb serieus medelijden met degene die mij per ongeluk in vol ornaat in bikini op de achtergrond van de vakantiekiekjes heeft staan. Die foto's kunnen gelijk de vuilnisbak in.

Zara75, Soturi, Leo85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Als ze al niet gelijk de stort op zijn gegaan ... trust me, ik in vol ornaat in een bikini is geen pretje om te zien hoor :roflmao::roflmao::roflmao:

Whysteria vindt dit leuk.
  20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Klopt. En deze foto's worden met photoshop bewerkt en met wat knip en plakwerk word een ijsje in de hand bijv in wat anders veranderd. En hebben pedofielen weer leuk beeldmateriaal.

Ik vind de meeste mensen op dit vlak enorm naïef en nonchalant.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina