niet meer naar het cb gaan en een hoop scheve gezichten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Hier net zo, wat een goede afspraak Siepie!!!

Ga ik ook (proberen) af te spreken de volgende x!

THNX voor de tip!

GRTZ.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier ook alleen naar het CB voor de prikken en de controles. Heb in het verleden ook weleens tegenstrijdige adviezen gehad en ook opmerkingen waar ik erg onzeker over werd...

Maar tegenwoordig als ik er heen ga geef ik gewoon antwoord op de vragen en vertel ze wat ze willen weten en voor de rest vind ik het wel goed. (dat klinkt heel makkelijk maar was het niet hoor)

xxx

3. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Had ik jullie cb maar,
    mijn meisje van nog geen 3 maanden oud weegt 7100 gram en is 65,5 cm lang,daar word echt moeilijk over gedaan,want ze is te groot en te zwaar volgens hun.
    daarom moest ik haar maar 100 cc per flesje geven,echt ze sporen niet bij onze cb,ik moet haar dus remmen in haar groei omdat ze zo groot is,nou ammehoela.

dinsdag moet ze voor haar 3 maanden consult en prikjes,zullen wel weer gaan zeuren omdat ze per fles 200 ml drinkt,en dat 5 keer.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hier helemaal geen problemen met cb, zijn altijd geinteresseerd en geven bruikbare tips als je dat wilt. Niks wordt opgedrongen en niks moet. Verschilt echt per bureau, merk ik wel. Maar als je veel problemen ermee hebt, groot gelijk dat je niet meer gaat.

Schrik wel van sommigen die hun kind(eren) geheel niet laten inenten.....
    Die programma's zijn er niet voor niets en hebben hun nut wel bewezen. Heb een tijd terug een programma gezien van ouders die het ook niet nodig vonden en hun dochter had dus kinderpolio gekregen door hun keuze. Verlamd voor het leven, omdat haar ouders het niet nodig vonden om haar in te laten enten. Zij verweet haar ouders dat heel erg, en terecht. Het was te voorkomen geweest. Dat je bewust dat risico neemt kan er bij mij echt niet in.

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

wij gaan er alleen nog heen voor de prikken voor de rest als er iets is bel ik me huisarts wel op...

6. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Amfy: laat jij de inentingen wel gewoon via het rijksvaccin geven of haal je ze uit elkaar?

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    In het begin echt een zeikerige wijkverpleegkundige, zij is nu weg. Wij komen er bijna niet, omdat we ook niet enten. Daar waren ze erg drammerig over. Vorig jaar zin we voor het laatst geweest voor de ogen test. Als onze zoontjes 4 jaar worden moeten ze terug komen bij de kinderarts wegens hun vroeggeboorte. Dus die afspraak die rond die tijd bij het CB gepland staat hoeven we niet te doen.

Het meten en wegen vond ik opzich nog wel leuk. De rest kon me gestolen worden, mede door het drammende gedrag bij de artsen.

Deel Deze Pagina