mijn dochtertje heeft erg last van krampjes omdat ze niet goed kan boeren nu hebben mensen me aangeraden voor sab simplex te kopen maar wil graag horen of het ook echt werkt? iemand ervaring hiermee?
Sab simplex zit het zelfde in als infacol. Beide simeticon. Infacol is makkelijker verkrijgbaar. Hie rheeft het goed gewerkt.
hoi sab simplex helpt erg goed, ik mag t alleen niet meer gebruiken omdat mijn zoontje iets aan zijn darmen heeft succes ermee
Hier werkte het eigenlijk meteen, maar onze zoon had alleen erg last van krampen want boeren deed die goed!!
Ik gebruik Sab Simplex ongeveer 1,5 maand voor mijn zoontje en het werkt perfect! Het is makkelijk te bestellen via internet..
Ik zie hier allemaal positieve reacties en dat het snel werkte.. Dat is bij mij dus niet het geval dacht dat ik het langer de tijd moest geven maar dat is dus niet zo.. Infacol hielp ook niet bij ons. Ik heb begrepen dat het inderdaad hetzelfde is maar dat sab simplex beter gedoseerd is. Bovendien vond ik sab simplex makkelijker in gebruik. Is cinababy hetzelfde principe?
Vervelend zeg, hoe lang heb je het uitgeprobeert? Cinababy is een homeopathisch geneesmiddel, bij mijn zoontje werkte het niet maar wie weet bij jou wel! Sterkte!
Ik denk in totaal 2 maanden. Totdat de krampjes-tijd voorbij was met ± 3 maanden. En ik woon dicht bij de grens met duitsland dus ik kon het hier gewoon kopen.
Oke, Bruce is nu bijna 3 maanden en heb het gevoel dat de krampjes wel voorbij zijn. Ik ga eerdaags proberen om het voor een aantal voedingen weg te laten eens kijken hoe hij reageert!
Wij hebben het ook gebruikt met goed resultaat, wel ikn combinatie met omneo omdat hij ook last had van moeizame ontlasting. hij kreeg nl ook ijzer. Ik denk een maand of 3 gebruikt. infacol even tussendoor geprobeerd, deed niets.
bedankt iedereen voor jullie reacties. ik heb net een flesje besteld ik zal jullie op de hoogte houden als het werkt
Hier werkte bij de 2e sab simplex het beste. Ze heeft tot de 5 maanden krampjes gehad en als we dat gebruikten was het in ieder geval minder erg, rest werkte niet
geef je bv? Toen ik stopte met bv gaven we nutrilon omneo... Weg waren de krampjes en een heel tevreden dochtertje..
nee ik geef fv heb helaas geen melk ze eet heel gulzig daarom probeer ik tussendoor een pauze te doen voor te boeren maar blijft moeilijk voor haar ook met de pauze tussenin ik voel gewoon dat het vastzit en niet naar boven wilt komen