Onze dame is nooit een hele goede slaper geweest. Maar het inslapen was nooit een probleem. De laatste avonden is het een drama. En gilt ze alles bij elkaar. Heb al een nachtlampje voor haar aanstaan. Ik ga nu elke 5 min naar haar toe, troost haar en loop weer weg. Pfff maar dit houd ze heel lang vol. Naast haar bedje zitten heeft geen zin. Ze is pas stil als ik haar meeneem naar de woonkamer (wat ik dus niet wil) Zal het een sprongetje zijn en herkent iemand dit ? Iemand tips ?
Hier is het alweer een tijdje aan de gang. Alleen is ze wel stil als ik in haar kamer ga zitten. Dan wacht ik tot ze slaapt en dan ga ik ervandoor. Aan het begin duurde het soms wel 1-1.5 uur eer ze sliep maar nu meestal binnen 20 minuten wel. Hopelijk gaat het snel weer over.
lindavg Jee 1,5 uur in haar kamer zitten. Ik denk op dit moment alleen maar grrrrrrrrrrrrrrrrrr ga nou slapen. Mijn geduld is even weg. Als ze om 20.00 nog niet stil is haar ik haar er maar uit. Wil wel een gezellige kerstavond hebben
Jaa idd, je wordt er erg geirriteerd van op z'n moment. Maar ja wat doe je eraan,als ik 1x toegeef om haar eruit te halen en naar beneden te gaan ben ik bang dat ze dat altijd wil. Ik doe haar nu wel altijd naar bed als ze echt moe is en soms is dat pas om 21:30.
ja en dat is het grootste probleem, dat we het zielig vinden en niet willen laten huilen haha. Maarre zo ben ik ook hoor, niet laten huilen.
Hier hetzelfde probleem. Ga vaak naar boven en knuffel dr ff. Maar als ik merk dat het niks uithaald gaan we ff samen op mijn bed liggen of mag ze naar beneden. Zo'n periode heeft ze in t verleden vaker gehad en toen was af en toe naar beneden ook geen probleem geworden.
Denk dat het een fase is, want die van ons deed dit dus ook. Wij hebben er 3 weken last van gehad en nu slaapt ie weer erg makkelijk in 's avonds !