Wat een nacht...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grasspriet84, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hee meiden even mijn verhaal kwijt hoor.

Zaterdag waa de kleine man niet lekker in smiddags 39.3 koorts. In de avond is hij veel wakker geweest en snachts doorgeslapen tot 5:00 uur.

Gisteren had hij geen koorts en voelde zich prima! Lekker vrolijk en aan het spelen. We kwamen bij mijn ouders vandaan om 22:30 en de kleine in bed gelegd. Hij ging lekker slapen. Tot 23:30... hij bleef maar huilen en jammeren. We snapten er niets van. Dacht misschien honger. Dus een klein flesje gegeven. Die ging vlot leeg dus weer naar bed. Na vijf minuten weer huilen en hard ook. Even beneden met hem gezeten; ZL gapen en weer naar boven. Toen spuugde hij alles onder. Mijn man moest zelfs dweilen en de kleine en ik zaten er helemaal onder. Letterlijk van top tot teen.

Vanaf dit moment was het helemaal drama. Voor ons dan...meneertje hing se clown uit en wilde spelen en biet slapen. Dus mijn man met hem tot drie uur beneden gezeten zodat ik wat kon slapen. Uiteindelijk werd hij moe maar steeds weer werd hij huilend wakker. We snappen er geen bal van wat hij nu had. Dit kennen we helemaal niet van hem. Uiteindelijk ging hij om 6:30 uur slapen.

Ik heb hem er wel om 8:00 uitgehaald, want ben anders bang dat zijn dag-nachtritme op ee schop gaat. Hij ligt nu te spelen in de box en wilde geen fles hebben. Ook heeft hij opnieuw verhoging.

Pfff, we zijn nu net zombies 😳😂 en ZL ligt te spelen in de box. 😂

2. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ah hier begon het nachtelijke spoken ook rond de acht maanden. Daarvoor sliep ze perfect, heeft bij ons vier maanden aangehouden! Hopelijk was het een eenmalig iets bij jullie. Was bij ons een erg pittige tijd.

3. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hij was ook niet lekker dus ik hoop dat het daardoor is gekomen. Vier maanden?! 😳 Hopelijk duurt het hier niet zo lang.

4. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Bij mijn dochter (11 mnd) vorige week exact hetzelfde! Uiteindelijk resulteerde het donderdag avond in een bezoek aan de hap en bleek ze flinke oorontsteking te hebben. Ik dacht in eerste instantie aan tandjes maar ik vermoed dat ze 'gewoon' al last had van haar oortjes.
    Het hoeft bij jouw zoontje niet zo te zijn natuurlijk, maar misschien wel goed om in gedachten te houden, mocht het wat langer aanhouden.

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Onze zoon heeft ook gespookt rond de acht maanden. Maar hij had meer night-terrors, in zijn slaap plotseling keihard gillen, seconde of tien en dan stopte hij weer. Dan zit je ook rechtop in je bed.....
    Maar als we bij hem kwamen dan lag hij gewoon met zijn ogen dicht.

Het komt en het gaat...hier sliep hij door met 8wk, rond de vier maanden hadden we een paar weken onrustige nachten, toen weer rond de acht maanden en nu zitten we er ook weer middenin ivm veel hoesten en bang voor groene dinosaurussen (die komen hier in landelijk ZO-Brabant echt nog regelmatig voorbij wandelen in de bossen;) ).

Ik troost mezelf met de gedachte dat hij over een jaar of tien niet meer uit bed te krijgen is ;)

6. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Zo te lezen is je mannetje gewoon ziek en waarschijnlijk ineens wakker door wat er allemaal gebeurde. Kans is groot dat is vandaag of morgen zijn normale ritme weer oppakt.
    Hier een kleintje van bijna 2 die deze week ook ziek is geweest en ook twee nachten mee bezig geweest. Nu slaapt ie weer gewoon.

7. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Vannacht heeft hij gewoon weer geslapen zoals hij normaal ook doet. Dat was wel lekker 😊

Ben er achter dat hij die avond te vaak wakker is gemaakt. Eerst voor se fles van 19:30 en vervolgens om 22:30 toen we naar huis toe gingen. Hij was natuurlijk al niet lekker en heeft gespuugd, maar ik denk dat als we hem niet wakker hadden gemaakt dat hij na het spugen gewoon weer was gaan slapen.

Hij is namelijk al eerder wakker geworden snachts omdat hij een nachtmerrie had (of hij lag klem in bed). Als ik hem dan oppakte en even met hem rondliep dan sliep hij gewoon verder.

Zal wel een combi zijn: tandjes, sprongetje en zich niet lekker voelen. De koorts is gelukkig weg. Hij is wel wat huilerig, maar die dagen heb ik wel vaker met hem gehad.

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Fijn he zo'n nacht 😅

Hopelijk voelt hij zich nu wat beter?

9. xjeannii

xjeannii Actief lid

15 apr 2016
    403
    2
    18
    Herkenbaar!!
    Dit heb ik nu al weken.....paar dagen gaat t goed en dan weer het hele verhaal wat jij beschrijft..
    alleen dan al vanaf 8 maanden....
    Hoop dat het bij 1keertje blijft voor je!! :)

Deel Deze Pagina