Morgen is onze oudste dochter jarig, ze wordt 2! Nu waren we van plan lekker naar de dierentuin of Efteling te gaan maar het wordt erg slecht weer.. Wat zijn leuke indoor uitjes met een peuter?? Behalve dan een binnenspeeltuin daar heeft ze al een abbo op en vind ik dus niet zo heel speciaal. We wonen in Brabant maar willen best een eindje rijden! De jongste gaat ook mee maar die is zo makkelijk die vind alles prima als ze maar op tijd haar eten krijgt
Kids Wonderland Is wel een binnenspeeltuin, maar m.i. wel een hele leuke ( vind joepies enzo niks eerlijk gezegt. Deze vond ik wel heel leuk en dochterlief ook ) verder is binnen lastig maandag is ook een moeilijke dag vrees ik.. hier vind dochterlief de Ikea geweldig haha.. Of als ze van reptielen enzo houdt.. niet groot, maar hier was het een geslaagd uitje; reptielenhuis, Aarde, breda, dierentuin, nog nooit geweest, maar misschien wel leuk ( ben er wel heeeel vaak langs gelopen.. ) Het leukste attractiepark van Zeeland! Het Arsenaal, Piratenpark en Zeeaquarium, het spannendste dagje uit! wel in Zeeland.. weet niet waar je woont.. Verder heeft de Blijdorp best veel binnen dingen die leuk zijn. Gefeliciteerd alvast
Kidswonderland in Molenschot is inderdaad leuk. Of zwemmen in het binnenbad van de Kurenpolder (Hank).
sorry even oftopic.. het Kurenpolder Hank.. wel eens geweest Miss T ? Is het echt leuk.. heb er al regelmatig over getwijfelt..
Het is wel leuk, maar niet spectaculair. Het is een vrij klein zwembad, maar mijn dochter vindt het er geweldig. (voor een kind is het al gauw goed, nietwaar?) Ben je al eens in Oss geweest? Dat is wel de moeite waard. Zomers is de Kurenpolder wel weer erg leuk. Lekker zwemmen in het buitenwater & spelen in de speeltuin.
dick brunahuis in Utrecht is best leuk. Mijn dochter van bijna 3 was erg enthousiast. Eten wel ergens anders doen. De broodjes in het Centraal Museum zijn klein. Kinderen tot 12 gratis entree. Edit: ik zie dat het al voorbij is.