Hallo meiden, Mijn dochter rolde voor het eerst van rug naar buik toen ze 6,5 maand was, nog niet zo heel lang geleden. Toen ze het net kon, rolde ze regelmatig om als ze in de box lag of op haar speelkleed. Maar de laatste week ongeveer, lijkt het wel alsof ze het niet meer kan. Ze blijft op haar rug liggen en draait nog wel op haar zij, maar niet meer door. Ze speelt nu alleen nog maar met haar voetjes, die zijn nu echt vreselijk interessant, vooral als er knalroze sokjes aanzitten. Komt het vaker voor dat kindjes iets geleerd hebben en er dan opeens geen interesse meer in hebben? Zo van, dit kan ik nu, hoef ik niet meer te doen.. Groetjes, Ivka
Mijn dochter heeft dat ook gehad, maar opeens deed ze het weer. Ik hoor ook wel eens dat als er tandjes komen staat de ontwikkeling stil.... Misschien kan je dat de schuld geven? En anders zelf een beetje proberen te stimuleren.
Hahaha, lijkt mijn bericht van een paar weken geleden wel die van mij deed het ook ineens niet meer. Maar toen heb ik hem standaard weer een tijdje op zijn rug gelegd en toen moest ie wel! Nu doet hij het weer volop hoor. Ik weet niet wat het was, misschien luiheid of hij wist het gewoon echt even niet meer. Maar komt goed
Hier hetzelfde. Hij draaide volop en toen ineens een paar weken niet meer; hij had toen ook zijn voetjes ontdekt en die waren veel leuker! Na een paar weken begon hij weer volop te draaien.