zomertijd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanukkie, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    volgend weekend is het weer zover, de klok gaat vooruit. een uurtje eerder uit bed dus, hoe doen jullie het met de kleintjes?

groetjes, Miranda

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Is dat al zo snel? Oh jee....ben benieuwd...wintertijd reageerde ze eigenlijk niet op, maar ms nu wel...

3. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ojeetje ik had hier nog niet echt over nagedacht!

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    's ochtends lijkt het me geen probleem, ik laat haar wakker worden wanneer ze wil. Ik moet alleen even op mijn regelen dat ik wat later kom. 's Avonds probeer ik het in de loop van de week weer op haar oude tijd te krijgen. Juul is op het moment wat ziek dus waarschijnlijk vindt ze het geen enkel probleem om wat eerder naar bed te gaan.

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    STI******* :confused: :cry:

Nooit meer aangedacht!
    Das waar ook. Om eerlijk te zijn ook nog niet over na gedacht.
    :oops:
    :rolleyes:

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

is in de nacht van 28 op 29 maart.
    'gelukkig' hebben wij nog geen ritme :( :)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hoe ik het doe?
    Gewoon, haar uit bed halen als ze wakker is. Ik snap het probleem niet zo...

8. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik laat gewoon wakker worden wanneer ze wil wakker worden. Alleen schuift alles die dag een uurtje op. Ik ga echt niet allerlei tructjes uit de kast halen om de kleine in haar ritme te houden. Dat loopt vanzelf wel namenlijk ;)

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd hier precies hetzelfde! Nog nooit 'last' van gehad ;)! I
    k zelf heb er eigenlijk ook nooit moeite mee. Je hebt ooit van die mensen die echt als maar terug blijven gaan, nu zou het 2 uur zijn, nu zou het 6 uur zijn, dat doe ik nooit, het is bij mij gewoon wat de klok zegt, al zou ie 4 uur terug of vooruit gezet zijn ;)!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik houd de tijd op de klok aan de hele dag.

Dus als het 9 uur is haal ik Isabella uit bed. Dan is het officieel dus 8 uur, maar dat maakt niet uit.

Verder dus gelijk met de klok mee en dan komt alles in orde. :D

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ga gewoon met de klok en Mason mee en verder geen gekke capriolen uithalen. Maak me er eerlijk gezegd ook niet echt druk over.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.821
    3.347
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    heerlijk, hopelijk houd ze dat -ochtend- ritme straks lang aan haha... maar dat zal wel niet, want s avond zullen we toch proberen om haar op de zelfde tijd op bed te leggen. Hetzij met een half uurtje speling misschien de eerste dag ;) , maar daarna gewoon weer rond half 8 .

13. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik snap het probleem ook niet zo. Er werd hier op het forum ook zo druk gemaakt over over de wintertijd. Volgens mij gaat het allemaal vanzelf. Ik heb in ieder geval niets van gemerkt. Ze passen zich snel genoeg aan aan de nieuwe tijden, lijkt mij.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Hier hebben wij ook gelukkig geen problemen mee.
    Ons dochtertje is 20 maanden die wordt wakker en dan gewoon de dag door brengen, s'avonds proberen de normmalen tijd naar bed dus de nieuwe tijd rond 19 uur zou dat dan zijn.

Ons zoontje is ruim 3 maanden, even kijken hoe hij reageerd op de tijd. Hij heeft best wel een strak ritme.

15. 078mama

078mama Niet meer actief

De wintertijd lijkt mij wat erger dan zomertijd! Ik hoop dat ze me een uurtje langer laat liggen.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik hoop eigenlijk dat het mannetje lekker blijft slapen dan kunnen wij tijdens ons weekendje weg lekker iets 'langer' blijven liggen (want hij gaat wel op de gewone tijd naar bed en niet een uur eerder)
    We zullen het wel zien.

17. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ook nog niet over nagedacht, ik hoop dan ook dat ze een uurtje langer blijft liggen, 7uur zou een mooie tijd zijn :D

18. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Is het alweer zover? Nee toch? Ja dus... Phoe, ik wordt niet vrolijk van.. Dominique zal wel niet zoveel moeite hebben, maar voor die kleine vent vind ik het rot. Heb je eindelijk een ritme....Wat een ellende elk jaar weer ( zeg maar gerust twee keer per jaar) bah!

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Goh is dat volgend weekend alweer?
    Niet echt over nagedacht...we zien wel.

Ik verwacht er niet echt problemen mee. ;)

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle slaapt op zondag meestal toch al uit tot een uur of 10 :D (hoe dat kind weet dat het zondag is, ik heb geen idee, maar ik maak hem niet wijzer... :) ) dus ik verwacht niet echt problemen...

's Avonds weer gewoon rond 19.00 naar bed en dan zien we wel. Ik maak me maar niet al te druk, helpt toch niet... :)

Deel Deze Pagina