Mijn baby van 9 maanden heeft eigenlijk een enorme hekel aan op zijn rug liggen. Zodra we hem neerlegden rolde hij al een paar maanden lang meteen om naar zijn buik. Ook tijgeren gaat hem goed af. De laatste tijd leggen we hem meestal meteen op zijn buik neer. Ik heb er nooit over nagedacht dat dat misschien onverstandig was. Hij lijkt opeens niet meer te weten hoe hij op zijn buik moet rollen. Vandaag bleef hij een paar keer bijna een uur op zijn rug liggen tot hij ging huilen en het zat was. En ik maar wachten tot hij op zijn buik rolde, maar dat gebeurde dus niet. Ik vind dit zo raar. Herkent iemand dit? Van zijn buik naar zijn rug rollen kon hij ook. Dat heb ik hem alleen al weken niet meer zien dien. Raar vind ik dat niet omdat hij zo'n hekel heeft aan op zijn rug liggen. Hij is niet ziek ofzo. Wel geweest vorige week.
Hier bleek, achteraf (na lang nadenken) dat hij een keertje flink zijn koppie had gestoten tijdens het rollen. Daarna heeft hij het ook een hele tijd niet meer gedaan
Hmm zoiets kan ik me niet herinneren. Maar misschien op het kinderdagverblijf of bij opa en oma... Geruststellend dat jouw zoontje het wel weer deed. Dank je.