Niet meer onder de douche willen

Discussion in 'Verzorging' started by jessey, Jul 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo meiden,

Ik had even een vraagje, Regelmatig neemt pappa de kids mee onder de douche. Als het lekker weer is zijn ze niet naar binnen te slaan en als ik ze naar binnen haal voor de laatste fles zien ze eruit als 2 bootwerkers.

Nu is het probleem dat Lindsey niet meer onder de douche wilt met pappa, Ze gaat gillen zodra ze de druppels voelt en schreeuwen alsof ze vermoord woord. ze is helemaal over haar toeren, vind het zielig maar ze moet toch gewassen worden. En ik probeer haar met vanalles af te leiden maar het helpt niet. Daarna komt Joey en die vindt het helemaal geweldig die gaat spetteren en de druppels proberen te grijpen en dan zet mijn vriend hem in de douchebak en dan speelt hij vrolijk verder.

Wat zou ik eraan kunnen of moeten doen bij mijn meisje. Weet het niet meer. Misschien heeft iemand tips of ideen
    Alles is welkom

xxxxxjessey

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    En als ze met jou onder de douche gaat?

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Misschien de douche kop er af halen en niet recht op dr bol houden?
    Dus n beetje schuin tegen haar lichaampje aan sproeien. Misschien vind ze dat gekledder op dr hoofd erg vervelend (heb ik vroeger ook gehad).

4. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo meiden
    dnk voor jullie reacties. Met mij douchen ga ik morgenmiddag proberen. En voor de rest heb ik alles al geprobeerd. afleiden met badeendjes lege flessen van frisdrank, gekke bekken trekken zingen enz. Ook zachtere waterstraal, niet op der koppie.

Laat het wel weten wat er uit is gekomen

xx jessey
    maar in ieder geval bedankt

5. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    dat probleem hadden wij ook in ene zo raar het was echt brullen.
    Ik heb nu een badspeeltje gekochtwat je aan de muur plakt om mee te spelen ,eerst gewoon mee laten spelen hij vond het geweldig en nu wil hij met dat ding wel onder de douche/in badje zitten

succes!

volgens mij ligt t allemaal aande leeftijd

6. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    of een washandje om de douchekop doen?

7. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Dat heb ik ook gehad met mijn dochtertje. Gelukkig is het bij ons weer over. Wij hebben het volgende gedaan:
    Niet meer onder de douche maar in het badje. Voorzichtig met een bekertje water over haar heen proberen te gieten. Een poppetje erbij nemen en die mee laten doen in het spelletje ("poppetje ook water op het hoofd") en haar vervolgens het poppetje nat laten maken. Daarna zichzelf nat laten maken.
    Na een paar keer (nog steeds in het badje) de douchekop er weer eens bij pakken en het zelfde doen als met het bakje (poppetje nat, kindje nat) en zo langzaam weer laten wennen.
    We hebben ook steeds gezegd dat het niet eng was, er gebeurt niks, en prijzen als ze het accepteerde.
    Volgende stap was niet meer in het badje, maar wassen met de douchekop (niet eronder staan) en dit uitbreiden naar gewoon onder de douche staan/zitten.

8. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    En, gaat het al beter?

Share This Page