Ongi, maar heel weinig! Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suze29, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    He Meiden!

Ik zit even met iets...

Afgelopen woensdag ben ik ongi geworden, balen natuurlijk want ik had zo gehoopt dat het raak was.
    Ik had ook echt het gevoel dat ik zwanger was. Had steeds een opgeblazen gevoel in mn buik, en was zelfs dinsdag nog een aantal keer duizelig. (heb ik echt nooit) En ik dacht zeker te weten dat ik nog meer had gevoeld, zoals gevoeligere/volle borsten, en ik vond ook dat mijn buik erg aan het rommelen was de dagen ervoor.

Helaas woensdagavond werd ik toch ongi, en gister (vrijdag) vond ik dat het al zo weinig was. Ik heb sinds vanmorgen echt nergens meer last van. Ik ben dus alleen woensdagavond, en donderdag de hele dag ongi geweest. Vrijdag nog maar heel minimaal. Mijn ongi begon woensdagavond met bruine afscheiding wat ik normaal niet heb. Dat vond ik ook al vreemd. Zal ik dan toch heel misschien gewoon een heftige innestelingsbloeding hebben gehad? Of kan dat niet 2 dagen duren? Normaliter ben ik zo'n 4 dagen ongi. Beetje vreemd allemaal.

Ik zal toch niet toch nog zwanger zijn? Ms. morgenochtend toch even een testje doen, maar ms heeft iemand tips of ervaringen hiermee?

2. Isa2

Isa2 Actief lid

10 aug 2014
    252
    0
    16
    Friesland
    Hoi Suze!

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb vanaf mijn NOD iets van 10 dagen bruin/rozeverlies gehad. Ik dacht aanvankelijk ook dat ik ongesteld was. Omdat ik me niet ongesteld voelde, had geen buikpijn ofzo, heb ik een dag na mijn NOD een test gedaan maar die was negatief. (ik zag tuurstreepje maar vl niet)
    Een week later heb ik nog een test gedaan, en ja hoor, zwanger!
    Achteraf gezien was ik ook duizelig de eerste weken.

Nogmaals, ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel!

Spannend...je zou nu een test kunnen doen?

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dankje Isa!
    Ik wil wel een test doen maar dat is toch beter om dat in de ochtend te doen als je net wakker bent?

Ik voelde mij ook helemaal niet ongi idd. Terwijl ik normaal altijd erg veel last heb van mijn onderrug.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    verloor je bloed, slijm en stolseltjes, dan is het je mentruatie geweest...
    Hoe ver was je cyclus op weg?

Succes

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Op het moment dat je na je NOD bent kunt je gewoon een test overdag doen hoor...dan is je hcg hoog genoeg, spannend !

6. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb dus nu ook hetzelfde, vrijdagochtend ongesteld geworden, en nu al niks meer aan mijn tampon te zien, zo vreemd!

Het was alleen bloed deze keer, geen stolsels, wat ik normaal wel heb.... Normaal duurt het bloed langer bij mij, ook hele rare krampen gehad iets wat normaal anders voelt..

Maak ik mezelf gek ?

7. Logan

Logan Niet meer actief

Een innestelbloeding komt zelden voor. Als ik met reeële blik kijk denk ik dat je gewoon je menstruatie hebt gehad. Een innesteling komt voor tussen 5 en 10 dagen na eisprong, best ver voor NOD dus.
    De klachten die je hebt hoeve niet perse van een zwangerschap te zijn, ik heb helaas al vaak genoeg gemerkt dat je lichaam je goed voor de gek houd.
    Om jezelf duidelijkheid te geven zou ik morgen ff testen. Ik duim wel voor je, laat je weten wat de test zegt?:)

8. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik heb helaas ook van dit soort vage bloedingen waarvan ik nog niet weet of het menstruaties zijn of niet.

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik dacht bij mijn dochter dat ik ongesteld was... Paar uur later niks meer! Was dus wel zwanger! Maar ik had het dus echt heel kort....maar het kan dus wel!

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    En? Getest?

11. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb wel net getest, met 2e plas want was vanochtend al rond half 8 geweest. Maar test is negatief.
    Morgen zou mijn NOD zijn.
    Kan t nog steeds of is het gewoon een hele korte menstruatie geweest?

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt voor alle reacties!

Ik heb idd getest, maar toch negatief. Ik dacht t al, maar ach je weet maar nooit toch?
    Jij Kabouter24?

13. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Ik wil geen valse hoop geven...
    Maar vorige maand had ik ook een menstruatie van maar 3 dagen, met heeeel weinig bloed.En daarbij ook geen menstruatie klachten.
    Dacht ook een innesteling. Maar helaas was de test negatief.
    Deze maand mijn menstruatie een stuk heftiger.
    Het kan natuurlijk toch. Een test geeft dan duidelijkheid.

14. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Hoi,
    Ook ik heb hier last van ik heb al vier dagen last van bruinbloed verlies zijn maar enkele druppels iedere keer behalve als ik naar de wc ga dan is het met afvegen meer en ook lichter van kleur.. ik hoor denk ik pas over vier/vijf dagen ongesteld te worden maar nu snap ik er niets meer van...
    :(:(:(

15. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Hallo,
    Ik heb hier ongeveer hetzelfde.

Vandaag is mijn NOD. Zondag avond verlor ik een heel klein beetje helder rood bloed. Dus ik dacht ik ben ongesteld. Tot op heden heb ik alleen nog maar een heel klein beetje oud bloed. en als ik mezelf " afveeg" zit er ook een heel klein beetje bruin bloed bij. Gisteren teste ik negatief.
    Ben benieuwd!. Normaal ben ik heel heftig ongesteld

16. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    En hoe is het nu bij jullie Ilse en Luna? Was het toch ongi? Of toch zwanger? Ik hoop voor jullie beide op het laatste natuurlijk!

17. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Nou bij mij was en is het nog steeds vreemd, zodra ik naar de wc ging voor mijn ontlasting bloede ik een halve dag en daarna stopte het weer en ging het over in bruin verlies dit bruinverlies is nu ongeveer drie dagen ook weer over dus ben denk ik twee dagen iets heel licht ongesteld geweest.
    Heb zondag nog wel een test gedaan maar die was negatief.
    Ik snap niks meer van mijn lichaam... :(:(:(:(

18. Luna26

Luna26 Actief lid

6 mei 2009
    150
    1
    0
    Nu gistermiddag een testje van de kv gedaan daar kreeg ik een hele lichte tweede streep op doe ik er vanmorgen nog een krijg ik er geen.....

Deel Deze Pagina