hulp gevraagd, eisprong,ongi of innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik snap even niets meer van dat lichaam van mij... Ik gok dat ik rond mijn eisprong nu zit, maar dat is inderdaad een gok aangezien ik pas 1x ongesteld ben geweest sinds het stoppen met de pil.. Ik heb nog niet echt een duidelijke cyclus!! (ik moest 65dagen op eerste ongi wachten.. ik heb gegokt dat ik 1cyclus had overgeslagen en ben nu van ongeveer 30dagen uitgegaan)...
    Woensdag had ik opeens wat bloedverlies.. rozeafscheiding. Vervolgens gisteren hele dag wat bruin/bloedverlies en 's avonds seks gehad.. daarna had ik wat vruchtbaarslijm (alhans zo zag het eruit of kan dit van de seks komen??). Vandaag had ik 's morgens nog wat bloedverlies, maar nu is het zo goed als over.
    Ik dacht eerst dit is mijn eisprong....
    Toen dacht ik dat ik gewoon weer ongesteld was geworden...
    Daarna zeiden een aantal meiden hier, misschien een innesteling..
    Nu ben ik zelf helemaal de kluts kwijt.. kan iemand mij help???:$
    Alvast bedankt.... :)

2. Lientjelove

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Kan je ook niet helpen hoor, sorry. Ik probeer ook mn eigen lichaam te snappen, maar dat lukt ook nog niet zo goed. Maar wat ik ook altijd lastig vindt, is de kwestie 'vruchtbaar slijm' of 'teruglopend sperma'. Dat ziet er volgens mij ong. hetzelfde uit. Weet eigenlijk niet hoelang het duurt voordat het sperma in je lichaam is opgenomen en het er dus niet meer 'uit kan lopen'.
    Kortom; je hebt helemaal niets aan mijn antwoord! :)Sorry.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat vruchtbaar slijm is waarschijnlijk gewoon de sperma en wat van je eigen afscheiding. Ik had dit ook heel erg na de sex.

Uhm dat bloed kan best van een eisprong zijn, het kan ook gewoon het "ontpillen" zijn.

Hoe vervelend en rottig het ook is. Je kan altijd het beste uitgaan van je langste cyclus om te gaan testen. (Tenzij je zeker weet wanneer je eisprong is geweest ) ..

Je zou eventueel rond dag 40 kunnen testen en als je negatief test om de twee weken tot je ongesteld word.

En natuurlijk max. om de 3 dagen lekker dirty doen in bed.

Succes en veel plezier met het zwanger proberen te worden.
    Dat het maar gauw raak mag zijn en anders gauw een nette cyclus.

Liefs,

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi Lientjelove,

Mmmh spannend en verwarrend voor je. Tja ik heb de dag na sex ook altijd slijm wat lijkt op vruchtbaar slijm, maar ik weet dan dat het sperma is dat niet goed zijn best heeft gedaan. Ik zie dat je op dag 20 zit van de 30, het zou je eisprong kunnen zijn of je innesteling. Ik denk niet dat het een nieuwe ongi is dat is te snel denk ik. Bruinverlies is altijd oud bloed. Ik zou een weekje wachten en testen. Gebruik je ovulatietesten? Dat zal in jouw geval misschien wel kunnen helpen voor de volgende maanden om in ieder geval je eitje te kunnen vinden...Op matcare.nl zijn ze goedkoop en goed!

Succes Liefs Kapedi

6. Lientjelove

Bedankt voor jullie reacties... ook als je het niet weet, altijd fijn om wat te horen en mensen die met je mee leven.. thanks en super lief!! Het blijf inderdaad erg verwarrend en dacht ook al dat het misschien sperma ofzo zou zijn, omdat het gelijk na de seks was toen ik moest plassen.. Nou ja!! We zien het allemaal wel... Ik had nog steeds wat bruinverlies vanmorgen, maar word steeds minder. Zou inderdaad ook nog met ontpillen te maken kunnen hebben. Ik weet het niet meer precies, over 2weken maar even een testje doen en anders lekker verder gaan.... hopelijk dat jullie ook snel je lijf wat meer zullen begrijpen of zwanger zijn.. succes ermee!! Oh en ik temp. nog niet.. vind ik nog niet zo nodig, vind het alleen vervelend dat ik niet precies weet wat er elke keer in mijn lichaam speelt, maar hopelijk leer ik mijn lichaam snel.. xxxxx

Deel Deze Pagina