Hallo allemaal! Mijn naam is Mandy en ben 26 jaar. Mijn vriend en ik besloten in november te stoppen met de pil omdat we graag een kindje zouden willen. Ik ben helemaal nieuw hier en heb nooit eerder op een forum gezeten. Ik lees wel al een tijdje mee hier en als ik iets wilde weten was het erg handig om terug te zien wat anderen er over te vertellen hadden Vandaag moest ik van mezelf gewoon ook even een stukkie schrijven hier! Het zit namelijk zo, ik heb al een tijdje last van wat kleine klachtjes die zomaar eens konden behoren bij een beginnende zwangerschap maar ach.... het zal wel tussen mijn oren zitten! Vandaag bleef dan mijn ongesteldheid uit, ik zei tegen mezelf dat ik echt moest wachten met testen tot vrijdag want misschien komt mijn menstruatie dit keer wel gewoon wat later (ondanks ik al 2 keer een cyclus had van precies 30 dagen) Op het werk voelde ik me echt niet lekker en voor het eerst werd ik misselijk van mijn (normaal zo heerlijke) bakje koffie! Dat vond ik toch wel erg vreemd! In de pauze wat zwangerschapstesten gaan kopen (voor vrijdag sprak ik mezelf toe) Maar toen ik thuis kwam kon ik me echt niet inhouden en was te nieuwsgierig.. met de gedachte "het zal wel niets zijn, ik beeld het me allemaal in omdat ik te graag wil" deed ik een test van kv 2 voor 5 euro. Het duurde ongeveer 3 min, maar toen zag ik toch echt een lichte streep... een streep is een streep toch hoorde ik mezelf denken... met open mond en grote ogen staarde ik naar de test ( wat moet dat er grappig uit gezien hebben haha) Ik kon mijn ogen niet geloven... ik had ook nog de clear blue testen liggen.. toch die ook nog maar even 1 doen.. en ja hoor.. al snel word er een kruis zichtbaar! Ik ben toch echt zwanger! Ik wil het meteen vertellen aan mijn vriend maar die is werken tot vanavond 23.30 en helaas ook niet telefonisch bereikbaar! (pas vanaf 22.30 uur).. SHIT had ik nu maar gewacht met testen tot hij thuis was... oohhhhh ik kan niet wachten tot hij thuis komt, zo spannend en zo benieuwd naar zijn reactie! Vandaar dat ik hier nu even alles van me af schrijf!!! in ronde 3 al raak.. kan het nog steeds niet geloven! Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Spannenddd! ooh en sorry voor het lange verhaal!
Dankjewel!!! gaat vast goed komen! ben alleen zo ongeduldig, kijk steeds op de klok hoelaat het is! wat erg! haha
Gefeliciteerd Mandy! Hoe reageerde je vriend? Ik heb vanmorgen positief getest!! Ben nog helemaal aan het shaken. Ook in november gestopt met de pil en daarna 1 cyclus gehad van 36 dagen. De tweede cyclus verliep een beetje raar. Ik dacht met dag 14 m'n eisprong gevonden te hebben met ovulatietesten. Maar toen ik op dag 25 toevallig nog een ovulatietest deed was deze positief. Ik was in de war.. Die laatste positieve ovulatietest is morgen twee weken geleden. Omdat mijn vriend zaterdag voor 7 weken naar Mexico gaat voor werk wilde ik niet langer wachten met testen. Ik ben aan het stuiteren! Had voor mezelf bedacht dat zwanger worden nog wel even ging duren (soort zelfbescherming omdat ik het zo graag wil en omdat ik veel stress heb/heb gehad afgelopen weken) Ik vind het ook super om nu te weten dat alles goed werkt en dat ik zwanger kan worden. Oja even voorstellen Ik ben Jasmijn, 27 jaar. Omdat ik het niet geloofde gelijk maar drie testen gedaan haha. Straks naar de kruidvat voor een digitale clear blue
Wauw! Ook jij gefeliciteerd! Ook ik heb verschillende testen gedaan omdat ik het niet kon geloven.. heel herkenbaar dus! Hopelijk opmaat een fijne zwangerschap!
Dankjewel en wat lief dat je het vraagt.. bij mijn vriend schoten de tranen in zijn ogen (van geluk) hij wilde me eerst niet geloven maar toen hebben we samen nog een test gedaan en was hij helemaal blij en heeft me de hele avond dood geknuffeld zowat haha . Zo leuk dat hij net zo blij is als ik. Hopelijk blijft alles goed gaan aangezien het nog maar pril is.. erg spannend
Wat fijn meid, en lekker vlug ook! Heel herkenbaar met dat moeten testen haha. Je had toch een juist 'voorgevoel' om het wel te doen. Van harte!!!