niet meer op durven hopen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door weegschaal72, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Despereaux

20 dec 2013
    35
    0
    6
    Oke, snap ik. Ik denk dat je daarmee een goede keuze maakt. Ook in het belang van je ongeboren kind. Ongewenst zijn is het ergste wat er bestaat. Ik wens je veel wijsheid en kracht.

2. LoisJaya

LoisJaya Lid

25 sep 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu?

3. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vroeg ik mij ook af.. hoe gaat het met je? Is je vriend toch nog bijgedraaid? Hou je goed x

4. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    hoihoi,

Ahhhhh wat lief dat jullie ernaar informeren.

Hier gaat t rustig aan (heb vorige week bloed verloren) maar heb daarna nog een echo gehad en ik was nog steeds zwanger, gelukkig!!!!

Mijn vriend is nu aan t idee gewend en heeft zich erbij neergelegd dat als alles goed blijft gaan, er nog een kindje bij komt;)

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#25 Klaproos, 1 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2015
    Gefeliciteerd!! Ik heb de rest nog niet gelezen maar vind het een wonder en zou voor beeb kiezen.

Duh sorry,rest niet gelezen. Ben kei blij voor je dat het goed gaat met jou,beeb en vriend!

6. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooohhh gelukkig! Goed om te lezen :) take care x

7. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Proficiat! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat heftig dat je vriend in eerste instantie zo negatief reageerde. Wilde al zeggen dat je geen overhaaste beslissing moet nemen.. Misschien is get een beetje man-eigen om zo te reageren bij onverwacht nieuws. Als jullie het kindje hebben gezien ga je er toch meteen van houden!
    Ik hoop dat je geen verder bloedverlies krijgt en dat je een fijne zwangerschap zult hebben.

8. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    toch gefeliciteerd hoor, ik zit ook in een kl*te financiële situatie mbt een scheiding en ben net zwanger van mijn nieuwe vriend. Ook niet gepland, maar we willen het wel houden. Ik zeg altijd, zulke dingen gebeuren met een reden.

9. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat hij is bijgedraaid. Soms weet je ook niet goed wat de redenen erachter zijn, misschien ging het ook niet alleen om de financiele situatie. Mijn vriend was tijdens deze zws heel lang terughoudend en weinig tot niet betrokken. Hij wilde ook eigenlijk niet over de baby praten, pas na de 20weken echo begon hij wat meer, bv door ineens over namen te praten enzo. En pas nog later liet hij in een close gesprek weten dat hij heel lang niet aan toe wilde geven omdat hij toch altijd maar dacht dat het ook weer mis zou kunnen gaan. De MA van begin van het jaar had er dus veel meer bij hem gedaan dan ik had gedacht, en vanuit een soort zelfbescherming hield hij zich dus lang bedeisd om niet weer emotioneel geraakt te worden. En ik had echt NIETS door van die emoties...
    Dus, er kunnen best meer dingen spelen, en met zo'n MK ga je in je relatie natuurlijk ook door een verschikkelijke fase. En soms lijkt het dan toch aantrekkelijk om alles zo te houden als het is: vertrouwd.
    Komt vast allemaal goed, en zodra je over de moeilijke eerste 12 weken bent, en zeker de 20 weken echo het gehad, wordt het allemaal wel relaxter.

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Heb ff mee gelezen net:)
    Fijn dattie bij gedraaid is en dat alles goed gaat!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en al het geluk van de wereld samen met je gezinnetje:)

Deel Deze Pagina