Op vd zenuwen wanneer test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Opnaarvijf, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op van de zenuwen ben ik. 12 sept ongi geweest de eerste echte na verwijdering spiraal. Buiten spiraal ben ik altijd heel stipt regelmatig. We hebben de vonken ervan afgeklust, we lijken wel een verliefd stel. Volgens de kalender 30 sept. Innesteling. Nu had ik za avond echt krampen en gister ochtend bij het plassen wat helder slijm vermengd met wat beetje helder bloed en drie druppeltjes. Daarna nog twee druppeltjes. Faarna heel de dag niets, wel krampen. Dat kan toch niet anders zijn dan innesteling??? Wanneer testen jullie, wachten is natuur.ijk het best maarben zoooo zenuwachtig, stond gister helemaal te trillen!! Bnieuwd naar jullie advies.

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Innesteling is pas een aantal dagen na eisprong... 4-7 dagen. Dan duurt het nog een week voordat je voldoende hormonen in de urine hebt zodat je kunt testen..... Dus je moet echt nog zeker een week wachten!!! Moeilijk hè.
    Ik duim met je mee

3. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je snelle reactie, ik wilde het gewoon kwijt ben zo van slag. Ja ik moet gewoo. Wachten. Vreemd dat het zo een impact heeft, heb nooit iets gemerkt va een innesteling. Ben zo van slag door de hormonen nog ook van spiraal eruit enz. We waren gister op een verjaardag im heb elk uur gechekt en plotseling begonnen mn ogen te tranen! Echt zo voor schandaal iedereen gelijk wat doe jij nou wat is er? Ik snuf snuf euh niks hoor vind verjaardagen best emotioneel wahahahahhaha mij. Man kwam niet meer bij de rest keek me heeeel raar aan....

4. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh miepske ik zie dat je net een paar dagen verschilt met mij, ik duim natuurlijk ook voor jou hopelijk hebben we beiden raak. Ik kijk oom niet verder dan mn neus lang is sorry.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik hoop het voor je, maar hou er rekening mee dat jij lijf akelig raar kan doen omdat je gestopt bent met de spiraal.

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.126
    294
    83
    Misschien is het je eisprong geweest? Ik ben de 13 ongi geworden en had ook afgelopen weekend mijn eisprong (als ik het goed gevoeld heb).

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Spannend hoor ! Maar je moet echt nog ff geduld hebben , ik teste positief op mijn NOD

8. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marievs, ik denk dat het de innesteling is geweest, we lopen dan ook een paar dagen uit elkaar zie banner. Dus eerder de innesteling een dag eerder dan mn ei 4 dagen te laat, denk ok dan hoor. Spannend zeg, hoe verloopt het bij jou?

En ja er zit niets anders op dan wachten.....en daar ben ik zo slecht in.
    Ik kan er niks aan doen maar het voelt zo raar. Mijn buik zie je gewoon zitten!( ben beetje plankje) ook droom ik zoooo bizar over dagelijkse dingen maar vannacht had ikeen tentamen godsdienst!?!
    Kan er mijn vinger niet op leggen maar toch.
    Natuurlijk ben ik ook welrealistisch dat het ook ontspiralen kan zijn, spiraal nooit meer trouwens. Of dadelijk ben ik schijnzwanger omdat ik er ergens zo vanuit ga...
    Pfffff zorry klinkt allemaal verwarrend maar het is nog vroeg.
    Wachten dus maar

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.126
    294
    83
    Ja dat klopt ja, we lopen iets uit elkaar, maar dat heb ik bewust gedaan, omdat ik een gem cyclus van 30 dagen heb! Zondag zou mn eisprong zijn, maar die heb ik zaterdag al gehad! Tenminste, dat denk ik! Ik hoop dat het je innesteling is!

Hier gaat het goed, beetje zenuwachtig en lijk ook alles te voelen, maar dat kan totaal nog niet! Innesteling kan op zn vroegst pas donderdag zijn!

Nog een weekje wachten, dan weet je meer :)! En ja, wachten duurt lang :(! De eerste twee weken had ik er totaal geen moeite mee, maar nu! Er kan van alles in je lichaam aan de gang zijn, zonder dat wij het weten! Zo wonderlijk! Succes met wachten! Ik wacht gezellig met je mee!

Deel Deze Pagina