Ze adviseren het als je BV gaat geven om de kleine op de kamer te laten slapen. Dan ben je er sneller bij, maar niks moet. Hier heeft ze 2wkn bij ons op de kamer in de kinderwagenbak geslapen, daarna nog een paar dagen in de bak in het ledikant en toen in haar eigen bed. Ben er met 2 stappen bij en hebben ook nog steeds de babyfoon aan dus horen stereo
Zoë slaapt vanacht nacht 2 (1ste nacht was in het ziekenhuis) op haar eigen kamertje. En vanwege die zuchtjes en pufjes hebben wij na nacht 3 de deur van de slaapkamers (de kamers zijn naast elkaar) al dicht gedaan. Want zowel mijn man als ik werden er helemaal zenuwachtig van. Als er iets is dan laat ze zich wel horen.
ik ben 's avonds bevallen van sophie en die nacht heeft sophie naast me geslapen, thuis heeft ze 2 nachten bij ons op de kamer geslapen, die nachten erna op dr eigen kamertje
Eva slaapt bij ons op de kamer, ik vind het ideaal dat ik niet mijn bed uit hoef om haar te voeden. Ik moet er niet aan denken dat ze naar haar eigen kamer gaat . Ik denk dat ze bij ons slaapt totdat het niet meer veilig is in de wieg...