niet meer slapen, zowel overdag als snachts niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lovewinnie, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    weet me geen raad mee en ben dood en dood op. nando deed tot vorige week 3 dutjes overdag van ongeveer 1 uur en sliep verder van 7 tot 6 uur smorgens (werd zowiezo 2x wakker snachts) de nachten waren al brak maar nu sinds vorig weekend wil hij gewoon niet meer slapen. hij is wel gewoon vrolijk en merk niet dat hij slaap te kort komt maar ik wel net zoals mijn vriend. doorslapen heeft hij nog nooit gedaan maar dit is wel heel erg drama. hij slaapt overdag max 3x 15 minuutjes en dat is dus meer even rusten dan slapen. dan gaat hij savonds tegen 7 uur naar bed en slaapt zonder mopperen prima tot een uur of 12 soms 2. daarna breekt de hel los en is het alleen maar huilen dat hij er uit wil of honger. we weten het niet meer. we laten hem altijd op bed liggen, troosten hem en gaan weer weg. dit was altidj voldoende en sliep weer verder. wat zou het kunnen zijn? is het spongetjestijd misschien? hij is 3 weken tevroeg geboren maar weet niet hoe je moet kijken dan voor de spongetjes.

ook heb ik gemerkt dat er tandjes doorkomen? kan hij hier zo van huilen

2. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

het kunnen zeker de tandjes zijn. Mijn zoontje had er ook zo'n last van. Van de bovenste 2 dan, die steken nu een stukje uit.
    Maar ik heb ook wel eens van die weken ertussen zitten. Nu ook weer hoor.
    Hij sliep vanaf 1.5 week al door maar nu regelmatig als we hem savonds op bed leggen wordt hij 2 a 3 keer wakker savonds/snachts. Moet ik even een speentje geven en een kusje. En dan om 5.15 uur en om 5.30 uur weer. Ik denk dan oo dat is weer een periode dat houd dan een weekje aan en dan gaat het weer goed. Maar het breekt je wel inderdaad.

3. misa

misa Niet meer actief

Het zouden zeker de tandjes of een sprongetje kunnen zijn. Het lijkt voor jullie vast een eeuwigheid, maar ik zou zeggen: hou even vol met wat je doet. Niet uit bed halen, wel troosten natuurlijk. (mijn mening hoor..!)
    Succes!

Deel Deze Pagina