niet meer slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kissie, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee sliep altijd heel goed, sinds vrijdag niet meer. Het lijkt alsof ze helemaal niet moe wordt. Ze sliep altijd na elke voeding 2-3 uur en ze sliep ook makkelijk in. Als ik haar nu in bed leg huilt ze heel hard en als ik bij haar kom ligt ze me klaar wakker aan te kijken en te lachen. Ze is wel sinds vrijdag aan het praten en haar handjes aan het bekijken. Zou het kunnen dat ze nieuwe dingen aan het ontdekken is en dus niet wil slapen? Ze slaapt nu overdag misschien in totaal een uurtje. Sinds kort slaapt ze wel na de fles van 19 uur tot de volgende morgen 8 uur (met een fles tussendoor), of zou dit haar nieuwe ritme zijn? Ze moet toch in ieder geval wel een middagdutje kunnen doen? Ze is nu 9 weken. Ze is trouwens niet vervelend en huilt nauwelijks. Als ze echt moe zou zijn dan zou ze toch wel jengelen?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    als ze echt moe zijn dan merk je dat wel ten minste ik wel aan mijn meisje
    maar ook mijn meisje slaapt alleen tussen de middag... en is verder wakker aan het keuvelen en idd haar hadjes bekijken en na elke fles of tussentijds doe ik ook met haar spelen en ik leg haar tegen half 8 op bed(afhankelijk van hoe laat ze de fles krijgt nu ligt ze er bv op) en dan zie ik wel wanneer ze weer komt( ka nook zijn dat ik haar dadelijk wakker maaak voor de fles en haar dan wat meer geef) want ze slaapt nog niet door... dus ik ben een beetje aan het worstelen ermee haha want ze slaapt vaak wel 7 uur achtereen... maar dan op het verkeerde tijdstip ;)

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee slaapt na 19 uur goed, tot de fles van 23 uur en dan tot 8 uur. Maar ze slaapt dus overdag NIET meer, hoop dat dit een sprongetje is want als ik in de buurt ben is het goed...

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    het kan een sprongetje zijn...

mag ik vragen hoeveel voeding jou esmee krijgt?
    gea krijgt 200 cc nutrilon forte..
    en moet vandaag ook de fles om elf uur hebben ben zeer benieuwd of zo door slaapt!

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    5 x 200 ml van nutrilon forte.

6. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter sinds een week ongeveer. Voorheen sliep ze ook altijd tussen de flessen door, en s'avonds tot aan de laatste fles wilde ze niet slapen.
    Maar nu sinds een week slaapt ze ook bijna niet meer overdags (hooguit 2 uurtjes tussen de middag), maar ze slaapt s'avonds nu wel.
    Ook zij is heel druk met d'r handjes op het moment, en wil van alles ontdekken. Naar mijn idee is Alyssa ook totaal niet moe dan. Ik vind het wel gezellig eigenlijk ;)
    Aangezien onze dochters ongeveer even oud zijn, zal het er vast wel bij horen denk ik.

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D het is gewoon weer een fase waar ze doorheen moeten. Hier ook gehad. Nu wordt het alweer iets langer. Meestal een uurtje tot anderhalf uur tussen de voedingen. Maar er zijn ook dagen dat hij maar 2 uurtjes slaapt overdag.

fijn dat ze iig vanaf 19.00 wel lekker doorslaapt nu!

groetjes Setje

8. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Vanmorgen sliep ze wel weer goed, dus ik denk dat het ook met een sprongetje te maken heeft gehad. Of ze draait haar ritme nu om, ipv overdag slaapt ze nu 's avonds, zo hoort het ook toch?

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het is het sprongetje
    wij hebben het hier ook gehad net Teuntje...heel vermoeiend overdag wil niets alleen maar op je arm.....
    leg haar toch gewoon na een fles als ze in haar oogjes vrijft in haar bedje slaapzakje aan en strak ingestopt.....gaat naar een weekje beter.......

we zijn er dus achter gekomen dat Teun evt nar een fles nog wil spelen...dat doet hij dan in bed met het monddoekje of zijn beertje en handjes en valt dan toch in slaap

suc6

10. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Vandaag slaapt Esmee weer netjes in het bed, het sprongetje heeft 3 dagen geduurd...

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    gelukkig

zo zie je maar alles gaat weer voorbij.....

Deel Deze Pagina