Ik was gisteren op een verjaardag en Finn had net gegeten. Daarna gaf hij een mondje terug. Roept er iemand: "Hee, hij kotst!". Kon ik nog wel om lachen. Ik wist wie het zei (m'n vriendin). Maar toen zei iemand daarna (die ik nog nooit eerder had gezien): "Ja, je moet ook niet zo wild met hem doen....." Op zo'n snauwerige toon nog wel. Ik ben er maar niet op ingegaan, zucht....wat kunnen sommige mensen domme opmerkingen maken.
ja hoor... nou je bepaalt toch zeker zelf wel wat je doet je kind Gewoon negeren dat soort opmerkingen.. ik denk dat ik mijn borst ook nog wel nat kan maken omdat ik nog jong ben en daarom vast vaak afkeurende blikken krijg (vooral van oudjes haha)
nah ja waar bemoeit ze zich mee. Tis nog altijd jouw kindje. Maar goed ze zal vast niet de laatste zijn die zo'n opmerking maakt. Het ene oor in...het andere uit. (ook al is het niet makkelijk)
hihi, vandaag ook een verjaardag gehad, ging met mijn oma en mijn ouders mee en natuurlijk ging Deborah ook mee. Op een gegeven moment werd ze moe en besloot ik haar even in de maxi cosi te liggen, want ik had niets anders. na 5 minuten dacht ik: ach, ik hou haar wel lekker op mijn arm (dat zeg je niet zo vaak meer als ze rond de 8 kilo wegen ). toen zeiden mijn oma en mijn moeder tegelijk: joh, laat haar toch liggen ik kon er wel om lachen, maar het blijft raar , want je bent geneigd om nog te gaan luisteren ook!