hallo ik hoop dat jullie mij kunne helpen want ik kom dr zo niet meer uit het zit namelijk zo ben zowat al2 weken misselijk naar het eten en soms smorgens. heb niet veel honger en heb zere tepels. verder niks achter gezocht ,toen ging ut uit met mijn vriend en ik toch maar testje doen omdat dat moest van mijn vriendin,, vandaag dus test gedaan van DA en jaa hoor na 2min zag ik 1 rose streep staan in het venster maar wat nu ik zag duidelijk un witte streep in het 2de venster maar die was na un uurtje weer weg, dus dacht ik ja ik ben zwanger want streep is streep toch? Nu komt ut vaagste vandaag ben ik 1week te vroeg "ongi" geworden en dat heb ik normaal nooit,het is wel vaker bij mij dat ik later ongi word dan dat ik eigelijk moet worden maja, nu is ut ook niet egt hevige bloeding zoals meestal int begin is,kan dit dn dus ook soort vn innestelings bloeding zijn offe is gewoon ongesteld heid en was de test gwn !niet zwanger?heb geen idee,, kunne jullie mij helpen pff zit dr wel mee in de knoop groetjess laura!
Beste Laura, De test moet je na (ik weet niet of het bij elke zwangerschapstest hetzelfde is) 10 minuten niet meer aflezen. Als je eerst een licht streepje zag denk ik dat je wel zwanger zult zijn. Ik denk dat je gewoon morgen nog een keer een testje moet doen met ochtendurine, dan weet je het zeker. Succes!
De 2e streep moet ook roze van kleur zijn.. Als ik jou was zou ik ook testen met ochtendurine. Succes
Zoals ik het lees zag je alleen een streep in het controle venster en geen streep (of een witte) in het test venster. Dan is de test negatief. Een witte streep is geen streep, dat kan je krijgen als de test iets te veel urine erop heeft. Juist dat streepje moet verkleuren, want daar zit het stofje dat moet reageren op hCG. Maar een negatieve test betekent niet dat je niet zwanger bent- het kan ook nog te vroeg geweest zijn. Opnieuw testen dus.
benvandaag toch alweer wat heviger ongesteld??eerst bruinig en nu meer rood,heb wel minder krampendn normaal eigelijk deze ongesteldheid rond mijn innestelingsdag dus zou altijd kunne dt ut gewoon innestelingsbloedverlies zijn maar is dat dan zo hevig>? ik ga er dan maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben
Als het echt op ongesteldheid lijkt, is dat wel het waarschijnlijkst. Hoe zagen je cyclussen er hiervoor uit, en hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? En welke (pil, spiraaltje...)?
nouw ik heb nu un regelmatige cyclus eerst niet maar sind un half jaar wel.. en ben al ruim3 jaar gestopt met de pil duss ligt daar niet inde öngesteldheid"is op dit moment weer rustiger normaal veel heviger bijna niks nu mhjaa we zulle zien
Hmmm interessant... misschien dan toch innesteling. Heb daar zelf echt geen spoortje bloed bij gehad, weet niet hoe gewoon dat is. Maar je hoort het wel vaker
we zulle zien,,als de bloeding voorbij is doe ik gwn nog ff testje of ff langs dokteren dan weten we ut snel genoeg wel bedankt voor de hulp/info enzo
zoals ik al dacht ben ik sinds vandaag niet meer "ongestelt"dit kan dus niet mijn gwne maandelijke periode zijn want die duurt nooit 2 dagen bij mij waarvan 1 wat heviger en daarna gwn bijna nieks meer en darvoor savonds bruinverliesbij mij durrt ut altijd zeker4 dagen waarbij de eerste 2 ut ergst zijn en daarna word langzaam minder,, kan dit dus nu gwn wel de innestelingsbloeding zijn? Morge toch maar ff langs dokter voor te vragen? offe
sorry als ik t verkeerd heb hoor, maar je schrijft dat je een week te vroeg "ongi" bent geworden. dus dat betekend dan toch ook dat je een week te vroeg getest heb? want normaal kan je pas testen vanaf de dag dat je ongi moet worden. sommige testen geven iets eerder resultaat, maar nooit een week. dus lijkt mij dat t dan gewoon een negatieve test is geweest. excuses als ik misschien je eerste verhaal verkeerd gelezen heb hoor, maar zo komt t op mij over.
Ik moet zeggen dat het erg moeilijk leest met zo weinig nederlandse woorden.... Ik snap er weinig van. Een witte streep is niet positief. En w.s. heb je een week te vroeg getest. Groetjes Cyntje78
Heb je enig idee wanneer je je eisprong hebt gehad? En wanneer was je laatste ongi?? En hoe lang was je laatste cyclus?? Want ik moet de dames hierboven idd gelijk geven..Je kunt een week voor je ongi eigenlijk nog helemaal niet testen, want dan zit je (meestal) juist rond de innesteling..Dus dat zou dan wel weer kunnen.. Waren jij en je vriend bewust bezig voor een kindje? (want dat lijtk me echt sh*t, mocht ju nu zwanger blijken te zijn en 't is uit.. Liefs, Anna
mijn laaste ongie dag was vorige maand de uhm 25ste en dr zitte steeds 4 weken tussen dus ik zou nu eigenlijk rond de 24/25 weer ongie moten worden ,en is dus eerder gekomen en veel minder, volgens de dokter kan het nog alle kante uitmoes over 1 weekje nog maar eens testenuhm mijn eisprong weet ik eigelijk niet precies mijn vreidn en ik hadden dr inderdaad bewust voor gekozen,helaas blijkt die nu gewoon anders dr over te denken mhja is inderdaad een Kuttige situatie
Je moet altijd rekenen vanaf je EERSTE ongidag en niet vanaf je laatste! Weet je nog wat je eerste ongidag was? Je hebt dus een regelmatige cyclus van 28 dagen?
Als ik uitga van de berekening die je zegt zou je ongeveer 21ste je eerste ongidag gehad moeten hebben daarbij 28 dagen kom je uit op 18de ongeveer!! Groetjes
inderdaad de 21ste was in ongie geworden en dat was 25/26ste weer over 26 was het helemaal weg vorige maand,
Dus als jij een regelmatige cyclus heb van 28 dagen dan zou je de 18 je nog dag moeten hebben, dat komt overeen met je eerste posting van de 19de Liefs
waarschijnlijk is het dan inderdaad tocj je ongi..aangezien de 18e (ongeveer) je NOD was..Zet je ongi nu wel echt al door, of nog niet?