kom net uit de ah. staat er een autootje naast me. echt gewoon helemaal klem tegen mijne aan leuk! ik moet vanaf mijn kant eerst de deur opendraaien en dan met een knopje op het dashboard de rest openmaken ( centrale vergrendeling is kapot!) nou echt werkelijk ik kon er met ingehouden buik , deur tegen mn schaamheuvel ( auw) net in om op dat knopje te drukken! maar moest daarna wel aan de andere kant instappen want ik kon er niet helemaal door. jee zeg was echt link. die auto stond zo dom geparkeerd. grrr let ook even op de medemens zeg!:x) wilde eerst wachten maar ja had diepvriesspullen erbij zitten hier bijons in het parkeerhaventje is dat ook zo vaak. zo iritant! zo dat is eruit
Omdat vele mensen lomp ZIJN!!! Ik begrijp je frustratie, hier aan het werk ook dikwijls dat soort toestanden, mensen denken gewoon niet na!
Soms als je ziet dat het echt kan alleen. Dan klap ik hun spiegels naar binnen. HIHIHI dan moeten ze er weer uit om ze goed te zetten. Ik moeilijk doen hun ook
gelukkig was het ook nog es een oud karretje vol krassen ebutsen dus heb ik ( ja heel slecht) mijn deur er ook helemaal klem tegenaan gezet. ja wat moest ik anders??? maar als het nu een goede mooie auto was had ik helemaal een probleem gehad want dan had ik dat niet gedurfd.
Idd, mensen zijn gewoon lomp Wij hebben (te luxe natuurlijk) een garage achter, met op de deur een bordje "Uitrit vrijlaten". Hoe vaak daar dan toch auto's staan?! Echt belachelijk... Als ik eruit wil ga ik op mijn toeter hangen, net zolang tot er iemand komt (altijd met k*tsmoesjes dat ze 'alleen maar even iets hoefden op te halen bij iemand, zo erg is dat toch niet?' - nou, wel als ik weg moet!!). Als ik erin wil en er staat iemand voor, dan zet ik mijn auto zo neer dat ze niet meer weg kunnen. Dan moeten ze wel aan mijn deur komen Doen ze echt maar 1 keer........
Oh ik ken dat...vreselijk. Had pas geleden ook flinke schade aan mijn zijkant toen ik mijn auto in een parkeergarage had staan...geen briefje niets.
Zo herkenbaar! Ook ik moest een keer vanaf de andere kant instappen, daarbij moest mijn dochter ook nog eens in haar stoeltje geparkeerd worden, wat een hel was dat! Ikzelf heb toen een briefje onder de ruitenwissers geplaatst, zo geirriteerd was ik: 'Er leven meer mensen op aarde dan u alleen. Zou toch wel prettig zijn als u in het vervolg daar meer rekening mee houdt tijdens het parkeren van uw wagen. Zo leert u tevens wat socialer te zijn. Vriendelijk dank.'
dat is idd zo vervelend, nou kan ik niet rijden maar als ik met mijn vriend, moeder, zus of wie dan ook met auto weg ga, en iemand heeft zijn/haar auto zo dicht tegen de onze geparkeert dat ik er amper tussen kan >.< ik ben best wel gezet, dus is dat meestal echt een probleem om dan de auto in te komen. Echt blijkbaar denken die mensen dat iedereen op en top slank zijn ofzo >.< aso's >.<
Ohja vreselijk! Ik heb mijn dochter weleens in de maxicosi op de stoep moeten laten staan om mijn auto achteruit te zetten. Zo dicht stonden ze naast me geparkeerd!! Heb wel een bekende gevraagd om even op haar te letten hoor .
zo herkenbaar, al maak ik me er zelf ook wel eens schuldig aan ik parkeer mn auto graag zo veel mogelijk naar rechts zodat ik links meer ruimte heb om in en uit te stappen, en zeker om dochtertje er in en uit te tillen. maar owee als mensen mij klem zetten :x
gelukkig herkenbaar dus. dat van dat briefje is ook een goede. had wel een pen bij achteraf! nou was vandaag iig blij dat ik pas net zwanger ben en nog geen 20 weken ofzo anders had ik echt een probleem gehad hahaha:x
Ik heb zelf een 'luxe' auto, maar kan gewoon parkeren en autorijden dus doe dat niet. Als mensen het bij mij doen word ik woest! Ben ook echt van de briefjes onder voorruiten. Mensen kijken niet verder dan wereld in een cirkel van 1 meter om hen heen, onbewust asociaal heet dat toch bij postbus 51?
Ik moet wel bekennen dat toen ik een dikke buik had en mijn hormonen door mijn lijf gierde ik eens extra hard de deur open heb gedaan tegen de auto naast me......dus ben ik eigenlijk net slecht....
Ik heb zelf een golf type 2.. Een oudje dus, ook ik presteer het zelf weleens om aso te parkeren, maar niet zodat andere mensen er niet uitkunnen.. Meer zodat ik asociaal veel ruimte heb (heb 'm weleens overdwars op twee parkeerplaatsen gezet).. Maar dit doe ik alleen als het totaal niet druk is en als ik echt ff snel ergens in moet.. Heb namelijk geen stuurbekrachtiging en tegen de tijd dat ik heb ingeparkeerd, dan zijn we een uur verder.. Maar zet mensen niet klem ofzo..
Als je je auto iets laat rollen merk je het niet of je wel of geen stuurbekrachting hebt. Pas geleden nog een aso die over 2 parkeerplekken heen stond om een CARAVAN er later neer te zetten.. hoe bedoel je aso... Beetje plekjes reserveren op die manier pff Heb het een keer gehad dat ik aan beide kanten stond ingeparkeerd dat ik echt niet meer in mn auto kon, had toen geen haast dus heb beide bestuurders opgewacht en er wat van gezegd.. ze kregen schaamrood op de kaken...